یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

ویژه برنامه‌های شبکه شما در ۴۰ سالگی دفاع مقدس

شبکه شما

سینماپرس: شبکه تلویزیونی شما به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس، برنامه‌های مختلفی را با همکاری سیمای مراکز روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماپرس، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی از شبکه‌های سراسری و استانی پخش خواهد شد و در این بین شبکه شما هم به نمایندگی از سیمای ۳۳ مرکز استان برنامه‌های گوناگونی را تدارک دیده است.

«حماسه ماندگار» عنوان برنامه زنده تلویزیونی است که از سی و یکم شهریور به مدت یک هفته هر روز ساعت ۸ از اسکله اروندرود و به همت سیمای مرکز آبادان روی آنتن می‌رود.

مرکز بوشهر هم برنامه‌ای تولیدی را با عنوان «ترانه پایداری» برای پخش از شبکه شما آماده کرده است، زمان پخش این برنامه طی هفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۱۳:۱۵ در نظر گرفته شده است.

از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به «چهل سال اقتدار» اشاره کرد که هر شب ساعت ۲۰ به صورت زنده و از مرکز چهار محال و بختیاری پخش خواهد شد.

همچنین مرکز کهیلویه و بویراحمد هم برنامه زنده تلویزیونی «شب‌های شیدایی» را برای شبکه شما روی آنتن می‌برد، زمان پخش این برنامه ساعت ۲۱ است ضمن اینکه از شنبه این هفته ویژه برنامه تلویزیونی «تا پای جان» از مرکز خوزستان هم هر شب به صورت زنده از شبکه شما پخش می‌شود و پخش آن تا ششم مهر ادامه خواهد داشت.

«ترانه باران» عنوان یکی از برنامه‌های قدیمی و نام آشنای شبکه شماست که در هفته دفاع مقدس به موسیقی دوران جنگ و نواهای ماندگار جبهه‌ها می‌پردازد و هر شب حوالی ساعت ۱۹ پخش می‌شود. علاوه بر این برنامه‌های صبحگاهی، خانواده و اذانگاهی هم در این ایام به موضوع دفاع مقدس نگاهی ویژه خواهند داشت.

بخش دیگری از تدارک شبکه شما برای هفته دفاع مقدس به پخش مستندهای تولیدی مراکز اختصاص دارد؛ بر این اساس «همیشه با من» از مرکز اردبیل، «باید دوباره دید» تولید مرکز بسیج، «الفارد» مرکز فارس، «همیشه در اوج» مرکز کرمانشاه، «دریا بی کران است» مرکز بسیج، «آخرین روزهای زمستان» و «بی قرار» مرکز خراسان جنوبی، «نخل‌های ایستاده» و «یادمان» مرکز آبادان، «سیزده پنجاه و نه» مرکز خراسان رضوی، «همت اباالفضلی» و «رسم عاشقی» مرکز یزد طی این هفته روی آنتن می‌روند.

پخش شبکه شما هم برای هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی تدارک دیده است و مجموعه‌ای از آنونس‌ها، کلیپ، وله، موشن‌گرافیک و میان برنامه‌های مناسبتی تولیدی مراکز متناسب با همین ایام پخش خواهد شد.

همچنین جشنواره فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی با محوریت دفاع مقدس هم در شبکه شما در نظر گرفته شده که هر روز ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.