شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

تدوین «بچه زرنگ» به پایان رسید

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»

سینماپرس: کار تدوین انیمیشن «بچه زرنگ» محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا به اتمام رسید.

به گزارش سینماپرس، در امتداد آخرین فرآیندهای مربوط به تولید انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، کار تدوین این فیلم نیز به تازگی به پایان رسیده است.

حسن ایوبی که پیش از این در فیلم‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» با گروه هنر پویا همکاری داشته است، تدوین انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» را نیز در موعد مقرر به اتمام رساند.

ایوبی در این باره اعلام کرد: سعی کردیم تمام تجربیاتی که در ۲ فیلم سینمایی قبلی به دست آمده بود، در این فیلم به کار بسته شود و می‌توانم بگویم چه به لحاظ تکنیکی و چه به لحاظ قصه‌پردازی شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در انیمیشن ایران خواهیم بود.

این تدوینگر سینمای ایران ادامه داد: کار تدوین انیمیشن، کار دقیق، پیچیده و زمان‌بری است و «بچه زرنگ» هم پروژه سنگین و بزرگی بود که فرآیند تدوین آن از تدوین اولیه روی استوری‌ریل فیلم آغاز شد و با تدوین نهایی و فاین کات روی رندرهای اولیه فیلم، به اتمام رسید.

وی ادامه داد: تدوین این فیلم از حیث تعداد پلان‌ها و برخی جزییات دیگر، تجربه منحصر به فردی برایم بود.

ایوبی در انتها بیان کرد: گروه هنر پویا سعی کرده به عنوان یک تیم متخصص از تجربیات آثار پیشین خود به بهترین شکل بهره ببرد و مطمئن هستم «بچه زرنگ» می‌تواند نظر کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و اهالی سینما را به درستی به خود جلب کند.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. او در یک اتفاق نادر با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند. اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است ...»

«بچه ‌زرنگ» به عنوان اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان در دست ساخت است.

هنر پویا تا امروز تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده‌ روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران، در کارنامه خود داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.