یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد؛

فیلم سیاه و فلاکت بار «مردن در آب مطهر» به چرخه اکران می آید

فیلم سینمایی مردن در آب مطهر

سینماپرس: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مصوب شد فیلم سینمایی «پیشی میشی» به کارگردانی حسین قناعت در سرگروه ایران و «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف در گروه مگامال از چهارشنبه همین هفته برابر با ۹ مهرماه به نمایش دربیاید.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز ۶ مهرماه این شورا به مهر بیان کرد: این جلسه امروز در انجمن سینماداران تشکیل شد که از محمد قاصد اشرفی رییس این انجمن تشکر می‌کنم. در جلسه امروز مصوب شد فیلم سینمایی «پیشی میشی» به کارگردانی حسین قناعت در سرگروه ایران و «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف در گروه مگامال از چهارشنبه همین هفته برابر با ۹ مهرماه به نمایش دربیاید.

وی افزود: همچنین مصوب شد فیلم سینمایی «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن در گروه ماندانا از ۲۳ مهرماه، فیلم سینمایی «سازهای ناکوک» به کارگردانی علی حضرتی ۱۶ مهرماه و فیلم «مردن در آب مطهر» ساخته برادران محمودی از ۳۰ مهرماه روی پرده بیایند.

وی در پایان بیان کرد: در جلسه امروز به علیرضا قاسم خان تهیه کننده «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی به دلیل کم‌کاری در زمینه تبلیغات مجازی تذکر داده شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.