دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

جیمز کامرون اعلام کرد؛

فیلمبرداری «آواتار ۲» به پایان رسید

آواتار

سینماپرس: جیمز کامرون کارگردان هالیوودی اعلام کرد فیلمبرداری «آواتار ۲» تمام شده است و به زودی فیلمبرداری «آواتار ۳» هم نهایی می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورپ، به لطف اقدامات نیوزیلند برای کنترل کووید ۱۹، جیمز کامرون توانست با تمام قوا فیلمبرداری دو دنباله «آواتار» را ادامه دهد. او این روزها فیلمبرداری «آواتار ۲» را به پایان رسانده است.

کامرون در گفت‌وگو با آرنولد شوارتزنگر که در فیلم سینمایی «ترمیناتور» با یکدیگر همکاری کرده بودند، در مورد پیشرفت فیلم‌های جدیدش که در حال تولید هستند، گفت: روزی که ساخت «آواتار ۲» به پایان برسد، باید روی «آواتار ۳» کار کنیم.  

وی افزود: ما در حال حاضر، در نیوزیلند باقی‌مانده فرایند تولید پروژه «آواتار ۲» را پیش می‌بریم؛ تنها ۱۰ درصد از بخش‌ لایو اکشن فیلم باقی مانده است. فیلمبرداری قسمت دوم «آواتار» ۱۰۰ درصد به پایان رسیده و حدود ۹۵ درصد از فیلمبرداری قسمت سوم هم انجام شده است.

فیلمبرداری «آواتار ۲» مدت کوتاهی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد؛ اما یکی از اولین پروژه‌های مهم هالیوودی بود که با تمهیدات دولت نیوزیلند، تولید آن از سر گرفته شد.  

بازیگران فیلم اصلی «آواتار» شامل سم ورثینگتون، زو سالدانا، جوئل دیوید مور، دیلیپ رائو، استیفن لنگ، مت جرالد و سیگورنی ویور در قسمت‌های جدید نیز بازی می‌کنند. در این فیلم کامرون با کیت وینسلت، بازیگر خود در فیلم سینمایی تایتانیک هم دوباره همکاری می‌کند و به نظر می‌رسد وین دیزل هم به جمع بازیگران این فیلم اضافه شود.

اولین قسمت «آواتار» در سال ۲۰۰۹ اکران شد و تا سال ۲۰۱۹ عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ را یدک می‌کشید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.