دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

طی یک جلسه مطرح شد؛

شهرداری تهران محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر را بهسازی می کند

تئاتر شهر

سینماپرس: رئیس تئاتر شهر در دیدار با شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران، بر همکاری مدیران شهرداری در بهسازی پیاده راه و فضای سبز مجاور این مجموعه تأکید کرد.

به گزارش  سینماپرس، رئیس تئاتر شهر و شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران، درباره مسائل محیط پیرامونی تئاتر شهر با هم گفت و گو کردند.

ابراهیم گله دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر در این دیدار ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری شهردار، سایر مدیران و معاونان شهرداری منطقه ۱۱ تهران از شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران خواست تا در حوزه بهسازی فضای سبز این مجموعه به ویژه محیط منتهی به پیاده راه خیابان ولی عصر (عج) و بوستان دانشجو در روزهای آینده اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به این نکته که بهسازی محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر نیازمند حمایت همه جانبه دستگاه‌های مختلف در حوزه مدیریت شهری است، به طرح نکاتی درباره نورپردازی محیط بیرونی و ارائه راهکارهایی برای خروج افراد بزهکار از فضای فرهنگی این مجموعه پرداخت.

علی اصغر طاهری شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۱ تهران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضورش در مجموعه تئاتر شهر از تلاش مجموعه تحت مدیریت خود برای هرگونه همکاری با مجموعه تئاتر شهر در جهت بهسازی فضای بیرونی تئاتر شهر خبر داد.

شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۱ تهران در بخش پایانی صحبت‌های خود ضمن دیدار از محیط پیرامونی تئاتر شهر، آسیب‌های عمرانی در مجاورت مجموعه را بررسی و قول پیگیری‌های لازم در این زمینه را داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.