سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

محمد فیلی:

«سلمان فارسی» یکی از به یادماندنی ترین پروژه های تلویزیون از تاریخ تاسیسش خواهد بود

مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی»

سینماپرس: بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: مگر می شود که افخمی اثری را بسازد و آن اثر بد از کار در بیاید، وی به شدت کارگردان دقیق، با نبوغ و منظمی است، بر تمامی بخش های کار مسلط است و مطمئنم که رعد و برق هم اثری با کیفیت خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، محمد فیلی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در شهر گرگان اسکان دارم، طی ماه گذشته برای بازی در سریال «رعد و برق» جلوی دوربین بهروز افخمی رفته ام و به امید خدا تا ماه آینده نیز درگیر این اثر هستم.  وی درباره کیفیت سریال تازه «بهروز افخمی» افزود: مگر می شود که افخمی اثری را بسازد و آن اثر بد از کار در بیاید، وی به شدت کارگردان دقیق، با نبوغ و منظمی است، بر تمامی بخش های کار مسلط است و مطمئنم که رعد و برق هم اثری با کیفیت خواهد شد.

بازیگر سریال «مختارنامه» ادامه داد: فیلمنامه رعد و برق به شدت متفاوت است، اثر درون مایه بسیار قوی داشته و روایتی از سیل سال گذشته و تاثیرش بر زندگی یک روحانی است، به شخصه تاکنون نقشی این چنین بازی نکرده بودم، هرچند نقش چالشهای فراوانی دارد اما من به عنوان بازیگر تشنه همین چالشهای تازه هستم.  

وی درباره سایر بازیگرانی که با آنها همبازی شده اضافه کرد: در حال حاضر تمامی سکانسهای من در همان شهر آق قلا فیلمبرداری می شود، لوکشین بازی من در یک کلبه روستایی است، کلبه ای که شخص آن روحانی در آن زندگی می کند، جالب آنجاست که سایر بازیگران این سریال همان خانواده اصلی آن روحانی هستند که من جای وی بازی می کنم.  

بازیگر سریال «روزی روزگاری» در همین رابطه تاکید کرد: بازی در کنار نابازیگران سختی خود را دارد، اما جالب است که آن خانواده تمامی فیلمنامه را به وضوح درک کرده اند، البته این هنر بهروز افخمی است که از نابازیگران تا این حد بازی می گیرد، اما بنا به بکر بودن این نابازیگران اتفاقات جالبی در این چند روز فیلمبرداری افتاده است.  

وی درباره آخرین مراحل فیلمبرداری «رعد و برق» اضافه کرد: این سریال در استانهای تهران، خوزستان و گلستان فیلمبرداری می شود، در حال حاضر پروژه در استان گلستان مشغول کار است، به امید خدا بعد از این مرحله به خوزستان نقل مکان خواهیم کرد. تا آنجا که می دانم تا اواخر پاییز مشغول فیلمبرداری این پروژه خواهیم بود.  

این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در شروع بازی خود در سریال «سلمان فارسی» افزود: پروژه سلمان فارسی اتفاقی دوازده ساله است، بعید می دانم که تا دو سال آینده جلوی دوربین میرباقری بروم، البته حضورم در اثر قطعی شده اما همچنان در انتظار خبر از سوی عوامل پروژه هستم.  

وی در همین راستا افزود: سلمان فارسی یکی از به یادماندنی ترین پروژه های تلویزیون از تاریخ تاسیسش خواهد بود، پروژه ای بزرگ که قطعا می تواند در عرصه بین المللی هم موفق شود. سلمان فارسی تبدیل به فخر تلویزیون خواهد شد، این سریال بزرگ، پرلوکیشن و عظیم خواهد بود.  

فیلی درباره نقش خود در سریال سلمان فارسی خاطرنشان کرد: هنوز نقش من در این سریال مشخص نشده اما واقعا نمی دانم میرباقری چه آشی برای من پخته است، واقعا امیدوارم که این بار نقش منفی نداشته باشم اما طبیعتا مثل همیشه به انتخاب میرباقری هر چه باشد اعتماد دارم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.