دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

با حکم سیدعباس صالحی؛

«ابراهیم حسن‌بیگی» دبیر علمی «جایزه جلال» شد

«ابراهیم حسن‌بیگی

سینماپرس: ابراهیم محمد حسن بیگی و مصطفی راضی جلالی در احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب به عنوان دبیر علمی و دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس، طبق اعلام روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به ابراهیم محمد حسن بیگی آمده است: «نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما در عرصه ادبیات داستانی به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل احمد» منصوب می‌شوید.

مقتضی است بر اساس ضوابط مندرج در آیین‌نامه جایزه و در همکاری با اعضای محترم هیئت علمی و دبیر اجرایی جایزه، اقدام لازم در زمینه برگزاری شایسته این رویداد ادبی را معمول فرمایید. مزید توفیق شما را از خداوند متعال مسألت دارم.»

همچنین در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مصطفی راضی جلالی آمده است:

«نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های فرهنگی، به‌ویژه در حوزه ادبیات به موجب این حکم به عنوان «دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل موثر با اساتید و نویسندگان ارجمند و اعضای محترم هیئت علمی، در برگزاری شایسته‌تر این رویداد ملی موفق و موید باشید.»

ابراهیم حسن بیگی در سال ۱۳۳۶ در روستای خواجه نفس از شهرستان بندر ترکمن متولد شد. تاکنون آثاری از وی در حوزه داستان کوتاه، ادبیات کودک و نوجوان، دین و دفاع مقدس منتشر شده است. «اشکانه»، «ریشه در اعماق»، «نشانه‌های صبح»، «معمای مسیح»، «محمد»، «قدیس» و ... برخی از آثار وی است.

گفتنی است اعضای هیئت علمی جایزه ادبی جلال طی روزهای آینده معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.