سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

مدیر شبکه‌های رادیویی پیام و آو خبر داد:

تولید «پیام اربعین» و «آوای اربعین» برای بهره‌مندی مخاطبان رادیو

اربعین حسینی

سینماپرس: مدیر شبکه‌های رادیویی پیام و آوا از تولید ویژه‌برنامه‌های «پیام اربعین» و «آوای اربعین» برای بهره‌مندی عزاداران حسینی(ع) در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش سینماپرس، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا درباره پخش ویژه برنامه‌های این دو شبکه در ایام اربعین به خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم برگزاری پیاده روی اربعین حسینی رادیو پیام در بخش‌های شش‌گانه پخش با تولید برنامه‌های ویژه، کوتاه و آیتم‌های مختلف در قالب متن، تصنیف، آوازهای آئینی و اخلاقی همراه مخاطبان در سراسر کشور خواهد بود.

ملازاده افزود: رادیو پیام برای همراهی بیشتر با مخاطبان در سراسر کشور به لحاظ شرایط ویژه در برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی ویژه برنامه‌ای در قالب «هر خانه یک هیئت» با حضور مداحان اهل بیت (ع) تولید کرده است که ضمن پخش از آنتن شبکه همزمان از اپلیکیشن ایران‌صدا و سایت و رادیونمای رادیو پیام نیز قابل دریافت است.

مدیر رادیو پیام در ادامه گفت: ویژه برنامه «پیام اربعین» به صورت زنده در بخش شبانگاهی رادیو پیام از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد با حضور کارشناسان ادبی و مذهبی به اشعار، مراثی و مداحی‌های پیرغلامان حسینی می‌پردازد.

وی همچنین درباره دیگر برنامه‌ها بیان کرد: «لبیک یا حسین» برای زنده نگه داشتن قیام اباعبدالله الحسین (ع) و آثار و برکات زیارت امام حسین (ع) بویژه در روز اربعین پخش می‌شود. رادیو نمای رادیو پیام و آوا نیز در این ایام اقدام به پخش تصاویر پیاده‌روی زائران حسینی در سال‌های گذشته خواهد کرد.

مدیر رادیو پیام و آوا با اشاره به ویژه برنامه رادیو آوا عنوان کرد: ویژه برنامه «آوای اربعین» در قالب مجله رادیویی از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد در بخش شبانگاهی رادیو آوا به صورت ویژه به اشعار، مراثی، مداحی و موسیقی‌های عاشورایی می‌پردازد که همزمان تصاویر مرتبط از رادیو نمای آوا نیز برای مخاطبان قابل مشاهده است.

وی در پایان اظهار کرد: برنامه «پیام کربلا» با پخش مداحی ویژه اربعین حسینی در فواصل بخش‌های شش‌گانه رادیو پیام مخاطبانش را همراهی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.