چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

با حکم رییس صداوسیما؛

«علی بخشی‌زاده» معاون صدای رسانه ملی شد

علی بخشی زاده مدیر شبکه دو

سینماپرس: ​علی بخشی‌زاده با حکم رییس صداوسیما معاون صدای رسانه ملی شد.

به گزارش سینماپرس، علی بخشی‌زاده که پیش از این به‌عنوان رئیس مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما فعالیت داشت به معاونت صدای رسانه ملی منصوب شد.  

رئیس سازمان صداوسیما در حکم معاون صدا با اشاره به کارکردهای اختصاصی و ظرفیت‌های بی‌بدیل رادیو تصریح کرده است: با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب به‌مثابه منشوری برای خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی و به‌منظور تعمیق هرچه بیشتر ارتباط با مخاطبان دیرین و جذب شنوندگان جدید، در بالا بردن کیفیت، ایجاد تنوع و افزایش جذابیت برنامه‌ها باهدف گسترش دین، اخلاق، امید، آگاهی و ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی در میان آحاد جامعه اهتمام جدی به عمل‌آورید.  

توجه به مقوله مهم مخاطب‌پژوهی و ذائقه‌سنجی از طریق تسهیل برقراری تعامل میان رادیو و شنوندگان فرهیخته آن، پاسخگوی به نیازها و مطالبات افکار عمومی، استفاده از آثار موسیقایی فاخر حاوی اشعار اصیل شاعران متعهد، تنوع‌بخشی به برنامه‌ها با لحاظ سلایق، فرهنگ‌ها و تنوع قومیتی کشور و نمایش کارآمدی نظام در عین نقد منصفانه ازجمله مهم‌ترین محورهای مأموریت رئیس سازمان صداوسیما برای معاون جدید صدا به شمارمی رود.  

علی عسکری همچنین از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه حمید شاه‌آبادی در سه سال گذشته در معاونت صدا قدردانی کرده است.

علی بخشی‌زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این در دو مقطع رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان بوده است و همچنین مدیریت شبکه دو سیما را در کارنامه کاری خود دارد.  

بخشی‌زاده از آزادگان دفاع مقدس است که به مدت هشت سال دربند رژیم بعث عراق بوده است و از یاران و نزدیکان سید آزادگان دفاع مقدس حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی (ره) به شمارمی‌رود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.