چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

روز پُرامضای «علی عسگری» در رسانه ملی؛

«سید علیرضا شریفی» رییس مرکز نظارت و ارزیابی شد؛ «مصطفی محمدی» مدیر طرح، برنامه‌وبودجه!

انتصاب در صدا و سیما

رئیس صداوسیما مصطفی محمدی را به ریاست مرکز «طرح، برنامه‌وبودجه»، علی طلوعی را به ریاست مرکز «تحقیقات» و سید علیرضا شریفی را به ریاست مرکز «نظارت و ارزیابی» صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، بر اساس ساختار جدید و با هدف چابکسازی سازمان صداوسیما، معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت از ساختار حذف و مراکز «طرح، برنامه‌وبودجه»، «تحقیقات» و «نظارت و ارزیابی» سازمان زیر نظر مستقیم رئیس رسانه ملی قرار گرفت.

علی عسکری در حکم رئیس مرکز طرح، برنامه‌وبودجه سازمان با اشاره به‌ضرورت برنامه محوری و اهمیت نظام بودجه‌ریزی در پیشبرد امور و نقش برجسته این دو مؤلفه در تسهیل حرکت واحدهای مختلف سازمان تصریح کرده است: انتظار می‌رود ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی، علمی و اجرایی درون و برون‌سازمانی در اجرای وظایف محوله سازمانی اهتمام جدی داشته باشید.

همچنین در حکم علی عسکری برای رئیس مرکز «تحقیقات» با اشاره به اهمیت مقوله مطالعه و پژوهش که از الزامات راهبردی و پیش‌نیاز تحول و حرکت روبه رشد رسانه ملی است، تأکید شده است: ضرورت دارد نسبت به طراحی و سامان‌دهی پژوهش‌های راهبردی مبتنی بر دانش روز، بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی – پژوهشی درون و برون‌سازمانی، آینده‌پژوهی، افکارسنجی و توجه ویژه به نتایج آن در تولیدات رسانه‌ای اهتمام ویژه داشته باشید.

رئیس سازمان صداوسیما در حکم رئیس مرکز «نظارت و ارزیابی» هم نظارت و ارزیابی را از کلیدی‌ترین مؤلفه‌های اثرگذار بر کیفی سازی محتوا و افزایش بهره‌وری دانسته و تصریح کرده است: افزایش نظارت و بهبود سطح کیفی ارزیابی محتوای تولیدات حوزه پیام از طریق رصد دائمی، ارزیابی مستمر، دقیق و علمی همه برنامه‌های صداوسیما پس از پخش، فضای مجازی و ارائه گزارش‌های به‌موقع و متناسب و بررسی میزان انطباق محتوای تولیدات باسیاست‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های سازمان ازجمله مهم‌ترین وظایف رئیس این مرکز به شمار می‌رود.

علی عسکری همچنین در حکمی ابوذر زارع را به سمت مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی رسانه ملی منصوب کرد.

رئیس رسانه ملی در حکم مدیرکل جدید بازرسی سازمان تأکید کرده است: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی مؤمن و متعهد سازمان در خصوص سنجش کیفیت عملکرد حوزه‌های مختلف به‌منظور انطباق با اهداف، ضوابط و سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما، بازرسی‌های مستمر و ادواری به عمل آورید.

بازنگری در آیین‌نامه‌های بازرسی و تدوین شاخص‌های سلامت اداری، رسیدگی به شکایات و گزارش‌های واصله و بررسی عمومی مشکلات اداری برای صیانت از حقوق کارکنان از جمله وظایف محوله رئیس رسانه ملی به مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی سازمان صداوسیما به شمار می‌رود.

علی عسکری همچنین از خدمات و تلاش‌های ارزشمند آقای محمود اشتری در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.