چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به کارگردانی مرضیه منصوری؛

«یکی بود یکی نبود» به شبکه قرآن سیما می آید

مجموعه عروسکی «یکی بود یکی نبود»

سینماپرس: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «یکی بود یکی نبود» گفت: سریال «یکی بود یکی نبود» از نیمه آبان ماه از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «پرویز امیری» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «یکی بود یکی نبود» در گفت و گو با فارس، درباره زمان پخش این اثر گفت: طبق برنامه ریزی هایی که داشتیم قرار بر این شد تا این مجموعه از نیمه آبان ماه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شود.

وی ادامه داد: پخش این مجموعه تلویزیونی به صورت سه شب در هفته خواهد بود.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگران در کنار عروسک‌ها به ایفای نقش می‌پردازند.

مجموعه عروسکی «یکی بود یکی نبود» قصه دو کودک است که پدربزرگ‌شان نویسنده کتاب کودک است و به طور ناخواسته بچه‌ها را وارد فضای قصه‌ها می‌کند.

مرضیه منصوری کارگردان و نیوشا صدر نویسندگی «یکی بود یکی نبود» را به عهده دارند.

مریم سعادت، حسین رفیعی، رامین ناصرنصیر، فهیمه باروتچی و بهشاد مختاری و بازیگران کودک، پرهام موحدیان و عسل شاکری از بازیگران این کار هستند. بنفشه بدیعی طراح عروسک و محمد اعلمی، عروسک‌ساز از افرادی هستند که در مجموعه نمایشی «یکی بود، یکی نبود» حضور دارند و این مجموعه در هر قسمت بازیگران میهمان دارد.

این سریال برای سه فصل سی قسمتی طراحی شده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به علیرضا چنگیزی، مدیر تولید؛ پیام حنفی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز؛ حمید رحیم‌زاده، مدیر فیلمبرداری؛ سامان شهامت، مدیر صدابرداری؛ شبنم جمالی، طراح دکور؛ مهتاره علیزاده، طراح صحنه، نجمه خاتمی، طراح لباس؛ بابک شعاعی، طراح گریم؛ رؤیا بابابیگی، منشی صحنه؛ مجید شتی، تدوین‌گر و عباس بیگدلی، دستیار تهیه‌کننده اشاره کرد.

یکی بود یکی نبود، یک مجموعه نمایشی برای مقطع سنی کودک است که تولید آن از ولادت امام رضا(ع) آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.