جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

با اجرای سعید الهی در برنامه تلویزیونی «افق سینما»؛

پژوهش در سینمای دفاع مقدس بررسی می شود

برنامه تلویزیونی «افق سینما»

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «افق سینما» جمعه ۲۵ مهر با موضوع پژوهش در سینمای انقلاب و دفاع مقدس روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «افق سینما» در جدیدترین برنامه خود، جمعه ۲۵ مهر ساعت ۱۶ با موضوع پژوهش در سینمای انقلاب و دفاع مقدس روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این برنامه در بخش اول با موضوع پژوهش در سینمای انقلاب و دفاع مقدس میزبان رضا رسولی؛ مدرس دانشگاه و نویسنده ۱۳ رمان است و در بخش دوم موضوع ذائقه مخاطب را با حضور مصطفی محمودی؛ مدرس دانشگاه و کارشناس رسانه بررسی می‌کند.

«افق سینما» که کاری مشترک از شبکه افق و انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس است، با هدف معرفی و بررسی چالش های موجود در سینمای انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس و مقاومت به‌صورت ترکیبی تولید می‌شود و در برگیرنده گفت‌وگوهای کارشناسی و تحلیلی پیرامون موضوعات مختلف و نیز بخش‌های تصویری متنوع است.

اجرای این برنامه بر عهده سعید الهی؛ کارشناس سینما و رسانه است و تهیه‌کنندگی آن را علی اکبرکرد بر عهده دارد.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «مسابقه اصلی»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد، پژوهش، تحلیل» «فیلم به معنای مطلق» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.