یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

از روز پنجشنبه؛

کرونا تولید پروژه جدید نتفلیکس را متوقف کرد

فیلم سینمایی هرچه سخت‌تر به زمین می‌خورند

سینماپرس: تولید فیلم سینمایی «هرچه سخت‌تر به زمین می‌خورند» از آثار مهم کمپانی نتفلیکس، به دلیل ابتلای یکی از عوامل به ویروس کرونا متوقف شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بعد از آنکه تست کرونای یکی از عوامل فیلم سینمایی «هرچه سخت‌تر به زمین می‌خورند» مثبت شد، فیلمبرداری این پروژه فعلا متوقف شده است.

حدود پنج هفته بود که فیلمبرداری این فیلم وسترن که ادریس آلبا و رجینا کینگ بازیگران آن هستند، شروع شده بود. به گفته منابع نزدیک به این پروژه، شخصی که به کرونا مبتلا شده از عوامل اصلی نیست. انتظار می‌رود که مراحل تولید پروژه از هفته آینده ادامه پیدا کند، اما مشخص نیست که دوباره دوربین‌ها در چه زمانی به کار خواهند افتاد. فیلمبرداری روز پنجشنبه تعطیل شد و جمعه نیز به همین صورت باقی ماند.

جاناتان میجرز، زازی بیتز، کیت استنفیلد و دلروی لیندو دیگر بازیگر «هرچه سخت‌تر به زمین می‌خورند» هستند. این فیلم توسط جیمز ساموئل کارگردانی می‌شود و خودش نیز به همراه یواز یاکین نویسنده آن خواهند بود. این فیلم، داستان یک فرد بی قانون را روایت می‌کند که متوجه شده شده قاتل پدر و مادرش از زندان آزاد شده است. او گروهی را تشکیل می‌دهد که بتواند انتقام بگیرد.

ادریس آلبا از اولین بازیگران مشهوری بود که مبتلا شدن او به ویروس کرونا اعلام شد. در ماه مارس بود که آلبا تایید کرد تست کرونای او و همسرش مثبت شده است.

هالیوود سعی کرده در طول همه گیری، به طور امن به تولیدات خود ادامه دهد. فیلم‌های مهمی مثل «پارک ژورواسیک:سلطه» و «ماتریکس ۴» در ماه‌های اخیر تولیدشان را از سر گرفته اند. «بتمن» دیگر فیلمی بود که ساخت آن بعد از ابتلای رابرت پتینسون متوقف شد، اما بعد از دو هفته دوباره جلوی دوربین رفت.

«هرچه سخت‌تر به زمین می‌خورند» اولین پروژه‌ای است که از زمان افزایش میزان مبتلایان کرونا از فصل بهار، در نیو مکزیکو فیلمبرداری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.