دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

به کارگردانی مجید عزیزی؛

ادامه تصویربرداری «ایران‌زاد» در استان گیلان

مستند ایران‌زاد

سینماپرس: تصویربرداری مستند بلند «ایران‌زاد» به کارگردانی مجید عزیزی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر این روزها در استان گیلان ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، مستند سینمایی «ایران‌زاد» که تصویربرداری آن از اوایل سال ۹۹ در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، تا سال آینده در شهرها و روستاهای مختلف ایران ادامه خواهد داشت. این مستند پس از اتمام مراحل فنی در سینماهای کشور و جشنواره‌های داخلی و خارجی نمایش داده می‌شود.

به گفته مجید عزیزی کارگردان این مستند، «ایران‌زاد» برخلاف آنچه در وهله اول تصور می‌شود، درباره اقلیم ایران یا تاریخ آن نیست، بلکه به تجربه‌های زیستی ایرانیان معاصر می‌پردازد.

این کارگردان، به دلیل وضعیت شیوع کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی ترجیح داده است برای تولید مستند «ایران‌زاد» از یک گروه کوچک استفاده کند.

 مجید عزیزی در کارنامه خود تجربه تولید رسانه‌ای در بیش از ۲۵ کشور جهان را دارد و تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی شده است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به «تاریخ صدور» و «بدون مرز» اشاره کرد.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مشاور پروژه: حامد شکیبانیا، مدیر تولید: محمدهادی حیدری، دستیار کارگردان: فاطمه سادات ابوترابی، سرپرست گروه تحقیق: ایمان معصومی، مدیر تصویربرداری: میثم بابایی، تدوین‌گر: محمدحسین حیدری، مدیر صدابرداری: احمد افشار، مدیر برندینگ: علی قرائتی، طراح گرافیک: سیدعلی میرفتاح، عکاس: سعید محمدی، مدیر رسانه‌ای: فرنوش آباء.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.