سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

نه! بزرگ هیأت مدیره جدید «خانه سینما» به تغییر؛

مدیرعاملی «منوچهر شاهسواری» تمدید شد!

منوچهر شاهسواری در رونمایی از سامانه فروش سینمای ایران

سینماپرس: اعضای هیأت مدیره «خانه سینما» ساعتی پیش رأی به تمدید مدیرعاملی منوچهر شاهسواری در این نهاد صنفی برای سومین دوره پیاپی دادند.

به گزارش سینماپرس، اعضای هیأت مدیره «خانه سینما» امشب دوشنبه ۲۸ مهرماه، رأی به تمدید مدیرعاملی منوچهر شاهسواری برای سومین دوره دادند.

علیرضا نجف‌زاده، روانبخش صادقی، پژمان مظاهری‌پور، محمدعلی نجفی، بهمن اردلان، آتیلا پسیانی و علی قائم‌مقامی اعضای هیأت مدیره، کامران ملکی به‌عنوان بازرس و رمضانعلی حیدری خلیلی به نمایندگی از وزارت ارشاد در جلسه امشب حضور داشتند.

منوچهر شاهسواری و محمدمهدی عسگرپور دو گزینه مدیرعاملی «خانه سینما» برای دور جدید فعالیت بودند که عسگرپور به دلایلی در انتخابات نهایی شرکت نکرد.

دو تن از اعضای هیأت مدیره «خانه سینما» در پاسخ به پیگیری خبرنگار مهر انتخاب نهایی منوچهر شاهسواری را تأیید کردند.

تمدید مدیرعاملی شاهسواری برای سومین دوره پیاپی، پیش از این منتقدانی داشت که معتقد بودند طبق اساسنامه «خانه سینما» امکان تمدید مدیرعاملی برای بیش از دو دوره وجود ندارد.

همین اختلاف‌نظر درباره تفسیر اساسنامه «خانه سینما» درباره امکان تمدید حضور یک مدیرعامل برای سه دوره، اعضای هیأت مدیره را به دو گروه موافق و مخالف تقسیم کرد که مذاکراتی جدی در این زمینه با هم داشتند که سرانجام به انتخاب شاهسواری با اکثریت آرا انجامید.

باید دید وزارت ارشاد در مرحله تأیید نهایی مدیرعاملی منوچهر شاهسواری و انطباق آن با اساسنامه این نهاد صنفی چه رأیی صادر خواهد کرد.

منوچهر شاهسواری دوازدهمین مدیرعامل «خانه سینما» محسوب می‌شود که از سال ۹۵ این سمت را برعهده دارد.

نظرات

  • الناز ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۵
    0 0
    بد نیست خانه سینما یه نگاهی به اطرافش بندازه می تونه مدیر باقابلیت پیدا کنه که جایگزین کنه هی نره سراغ آدمهای منفعل قبلی مگه قحط الرجاله؟ یا شایدم آدمی خارج از دایره دوستان براشون دردسر سازه
  • علی ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۸
    0 0
    وقتی اقایون هیات مدیره هیچ کدوم بطور رسمی از خلاف بودن مدیرعاملی ایشون حرف نمیزنن چه معنایی داره جز اینکه همه با هم هستند؟؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.