شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

سوسن پرور:

اوضاع بچه های تئاتر فاجعه است/امیدوارم خدا این هنر را نجات دهد

سوسن پرور

سینماپرس: یک بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: بازی در بچه محل بهترین تجربه من در سابقه بازیگری‌ام است، حضور در این مجموعه عالی و گروه ساخت پروژه بسیار آدم حسابی و کاربلد هستند و به شخصه از حضور در کنار آنها لذت می‌برم.

به گزارش سینماپرس، سوسن پرور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «بچه محل» هستم، این مجموعه با وجود اینکه روی آنتن رفته همچنان و به شکل همزمان در حال ضبط است. تا پایان آبان ماه برای ایفای نقش در این مجموعه قرارداد دارم و احتمال می دهم که فیلمبرداری تا آن زمان به پایان برسد.  

وی پیرامون تجربه حضورش در سریال «بچه محل» اضافه کرد: بازی در بچه محل بهترین تجربه من در سابقه بازیگری‌ام است، حضور در این مجموعه عالی و گروه ساخت پروژه بسیار آدم حسابی و کاربلد هستند و به شخصه از حضور در کنار آنها لذت می‌برم.  

بازیگر مجموعه «بچه محل» درباره کیفیت این اثر اظهار کرد: گروه تولید بچه محل بسیار باسواد هستند، مخصوصا در بخش فیلمنامه به شدت آثار خوبی دست بازیگران می‌رسد، این گروه کاملا کودک را می شناسند و متن‌ها دقیقا برای این گروه سنی نوشته می شود. خوشخبتانه گروه سازنده بچه محل درگیر بیزینس و مادیات نشده اند، بسیار حرفه‌ای عمل کرده و پیش از معیارهای مالی به کیفیت اثر اهمیت می دهند، این عاملی شده تا مخاطب هم از اثر راضی باشد.  

وی درباره بازتاب پخش مجموعه «بچه محل» افزود: من سالهاست در عرصه تلویزیون و سریال کار کرده ام اما تا به حال بازتاب‌هایی که برای این مجموعه دریافت کرد را تجربه نکرده بودم، تماشاگران بسیار با اثر ارتباط برقرار کرده‌اند و حضور در اثر برای من هم بازتاب‌های بی نظیری داشته و می توانم بگویم به اندازه تمام کارهایی که تاکنون انجام دادم برایم مثبت بوده است. بی نهایت از اینکه چنین انتخابی انجام دادم راضی هستم، بچه محل شیرین ترین تجربه کاری من بوده و خواهد ماند.  

موج دوم کرونا فیلمبرداری «بچه محل» را متوقف کرد/

کارگردان نمایش «هایلایت» در همین رابطه تاکید کرد: از نظر من یکی از خصوصیت های بارز کار کودک این است که نگاهی هم به بزرگسالان داشته باشد، در این صورت بزرگسالان در کنار کودکانشان به تماشای آثار می نشینند، ما باید در عین حال که اثر را برای کودک و قابل فهم برای آن رده سنی می سازیم فراموش نکنیم که بزرگسالان را هم برای تماشا کنار کودکان قرار دهیم، به نظر من «بچه محل» به طور کامل این معیار را دارا است.  

وی در همین راستا اضافه کرد: خوشبختانه بچه محل با وجود اینکه حاصل تجربه سالها همکاری این گروه است، اما باز هم برای تمامی اعضا تازگی دارد، هیچ چیز برایشان تکراری نشده و به همین دلیل هر قسمت را با انرژی همان روز اول تولید می کنند. با وجود گذشت سالها سابقه، این گروه همچنان در صدر اولویت‌های خود رضایت مخاطب را لحاظ می کنند، بارها شده که برای یک سکانس ساعت ها گفت‌وگو صورت می گیرد. گروه تولید سریال «بچه محل» معنای واقعی یک گروه هستند، من تازه به این گروه اضافه شدم اما خیلی خوشحالم که در کنارشان هستم.  

پرور درباره همکاری با «داریوش فرضیایی» یا همان عموپورنگ افزود: عموپورنگ مملو از متانت و انسانیت است، وی دقیقا لطافت ساخت آثار کودک را می فهمد و کاملا برای این کار ساخته شده است، بدون شک قرارگیری وی در راس کار باعث شده که این گروه با چنین مدیریتی سالها در کنار هم بماند. وی کاملا دلسوز بچه ها و کودکان است و با وجود اینکه می تواند با برند خودش سرمایه خوبی را به دست بیاورد اما تمام تمرکز و انرژی‌اش روی تولید اثری با کیفیت است.  

پرور درباره وضعیت فعلی تئاتر بعد از تعطیلات کرونایی خاطرنشان کرد: دل من از وضعیت کنونی تئاتر خون است، نمی خواهم و نمیدانم که باید چه حرفی درباره تئاتر بزنم، فقط اینکه اوضاع بچه های تئاتر فاجعه است و امیدوارم خدا این هنر را نجات دهد. باور کنید وقتی می خواهم درباره تئاتر حرف بزنم بغض کرده و گریه ام می گیرد زیرا می دانم چه بر اهالی تئاتر می گذرد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.