دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

استاد علی نصیریان:

مسئولین سینمایی و فرهنگی هستند که باید تصمیمات درستی بگیرند تا وضعیت برای سینماگران از این بدتر نشود

علی نصیریان

سینماپرس: بازیگر فیلم «بوی پیراهن یوسف» گفت: از طرفی سینماها تعطیل شده اند و هیچ فعالیتی وجود ندارد و از طرفی صحبت بر سر برگزاری جشنواره‌های سینمایی است، از نظر من این یک تضاد است و نمی‌توان به این راحتی به برگزاری جشنواره‌ها در دوران اوج بیماری کرونا پرداخت.

به گزارش سینماپرس، علی نصیریان در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: طی ماه‌های گذشته پیشنهادات زیادی برای بازی را رد کرده‌ام، واقعیت امر اکثریت این آثار را از لحاظ متن و محتوا نپسندیدم و نقشی جذاب در آنها وجود نداشت که مرا برای بازی در این آثار وسوسه کند.  

وی در همین راستا ادامه داد: البته در این میان چند پیشنهاد خوب هم بود منتها به دلیل شرایط فعلی بیماری کرونا و با توجه به افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان و جانباختگان ترجیح دادم تا در خانه مانده و ار نکنم، چندی پیش اثری را تا آخرین مراحل هم پیش بردم اما فعلا به دلیل وضعیت قرمز کرونا متوقف شده است.  بازیگر نقش «بزرگ آقا» در سریال شهرزاد درباره وضعیت فعلی تعطیلی سینماها اضافه کرد: طبیعتا هیچکس از تعطیلی سینما خوشحال نمی شود، بالاخره هر فرد به نوعی زندگی‌اش با سینما گره خورده است، اما چاره چیست؟ وقتی که هر روز تعداد زیادی از عزیزان این کشور به دلیل بیماری کرونا از دست می روند چه باید کرد؟.

وی در همین رابطه تصریح کرد: ما باید گزینه‌هایی برای جایگزین داشته باشیم تا اگر سینماها تعطیل هم می شوند خود هنر سینما تعطیل نباشد، من تخصصم در این رشته صرفا به بازیگری ختم می‌شود و وظیفه ام کنترل امور سینما نیست، در این شرایط مسئولین سینمایی و فرهنگی هستند که باید تصمیمات درستی بگیرند تا وضعیت برای سینماگران از این بدتر نشود.  

بازیگر فیلم «بوی پیراهن یوسف» درباره احتمال برگزاری جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: از طرفی سینماها تعطیل شده اند و هیچ فعالیتی وجود ندارد و از طرفی صحبت بر سر برگزاری جشنواره‌های سینمایی است، از نظر من این یک تضاد است و نمی‌توان به این راحتی به برگزاری جشنواره‌ها در دوران اوج بیماری کرونا پرداخت.

نصیریان در همین رابطه خاطرنشان کرد: بالاخره جشنواره فیلم فجر مخاطبان زیادی دارد و اگر برگزار شود از اکران عموم تماشاگر بیشتری خواهد داشت که طبیعتا برای وضعیت فعلی خطرناک است، اگر هم بخواهیم که بدون تماشاگر برگزارش کنیم که هیچ شور و هیجانی نخواهد داشت. به نظرم برگزاری جشنواره فیلم فجر در شرایط فعلی جایز نیست.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.