دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

به کارگردانی نوید محمودی؛

رونمایی از تیزر فیلم سیاه و مجعول «مردن در آب مطهر»

فیلم سینمایی مردن در آب مطهر

سینماپرس: همزمان با نمایش فیلم سیاه «مردن در آب مطهر» در جشنواره بوسان تیزر فیلم که توسط محمد واحد ساخته شده است، منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، در پی شروع فصل جشنواره گردی «مردن در آب مطهر» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودیف این فیلم سیاه و در ژانر فلاکت در میان ۶ فیلم کاندید دریافت جایزه کیم جوسئوک جشنواره جهانی فیلم بوسان قرار گرفت و به تازگی تیزر فیلم که توسط محمد واحد ساخته شده است، منتشر شد.

سه شنبه ۶ آبان ماه پس از نمایش فیلم نوید محمودی کارگردان فیلم به صورت آنلاین در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات مخاطبان جشنواره پاسخ خواهد داد.

پیش از این برادران محمودی با فیلم های «چند متر مکعب عشق»، «رفتن»، «رونا مادر عظیم» و «هفت و نیم» در این جشنواره حضور داشته اند که جمشید محمودی برای فیلم «رونا مادر عظیم» جایزه بهترین فیلم بخش کیم و نوید محمودی جایزه ویژه هیات داوران را برای کارگردانی فیلم «رفتن» از جشنواره بوسان دریافت کرده اند.

جشنواره جهانی فیلم بوسان ۲۱ تا ۳۰ اکتبر برابر با ۳۰ مهرماه تا ۸ آبان ماه برگزار می شود.

علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا، صدف عسگری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند.

نظرات

  • ا ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۰
    0 0
    برای صداوسیما هم ظاهرا دارن سریال میسازند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.