سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

به کارگردانی سجاد مشحون؛

«راهی شو» به دریاچه شهدای خلیج فارس رسید

مسابقه راهی شو

سینماپرس: عوامل مستند مسابقه «راهی شو» به زودی به دریاچه شهدای خلیج فارس شهر تهران می روند و قرار است تمامی امکانات و تفریحات این دریاچه در اختیار شرکت کنندگان این مسابقه قرار بگیرد.

به گزارش سینماپرس، صادق شمسایی تهیه کننده مستند مسابقه «راهی شو» که پخش آن از اوایل آذر در کنداکتور برنامه شبکه پنج قرار خواهد گرفت، گفت: این مسابقه با محوریت هوای پاک در فضای شهری تهران با حضور ورزشکاران و هنرمندان در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود و در هر قسمت از این مستند مسابقه، شاهد رقابتی جذاب و هیجان انگیز میان گروه های شرکت کننده هنرمندان و ورزشکاران خواهیم بود که سه شرکت کننده در این بخش حضور دارند که بعد از گذشت مراحل متعدد مسابقه، جواز شرکت در مرحله بعد را کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: از ویژگی های این مستند مسابقه می توان به طی کردن مسافت هایی با آیتم های طراحی شده با دوچرخه و موتورهای شارژی در فضاهای مختلف شهر تهران اشاره کرد. ارشا اقدسی کارشناس - بازیگر این مسابقه این بار در فضایی متفاوت و با اجرایی مهیج جلوی دوربین «راهی شو می رود.

مستند مسابقه «راهی شو»، کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی صادق شمسایی و کارگردانی سجاد مشحون است که از اول آذر از شبکه پنج سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.