سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

با موضوع سبک زندگی و تربیت فرزند؛

«مامان ها» روی آنتن شبکه سه می‌روند

برنامه مامان ها

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «مامان ها» با محوریت دغدغه‌های تربیتی فرزندان در دنیای مدرن، پنج روز در هفته روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، «مامان ها» برنامه‌ای جدید با موضوع سبک زندگی و تربیت فرزند است که پخش آن از روز گذشته پنجم آبان در شبکه سه سیما آغاز شده است.

این برنامه به تهیه کنندگی مجتبی حسینی و با اجرای منصوره مصطفی زاده روی آنتن می‌رود و در هر قسمت به موضوعاتی مرتبط با دغدغه‌های تربیتی فرزندان در یک دهه اخیر می‌پردازد. موضوعاتی، چون تغییر روابط خانواده و نبود همبازی برای کودکان و نحوه استفاده فرزندان از تکنولوژی‌های روز مثل موبایل و تبلت از جمله مباحث این برنامه است. همچنین مشکلات شیوع کرونا و تاثیر آن بر تحصیل و آموزش مجازی، از دیگر پرونده‌هایی است که در این برنامه باب گفت وگو درباره آن‌ها گشوده خواهد شد و به این ترتیب، برنامه قرار است به دغدغه‌های تربیتی مادران در دنیای مدرن بپردازد.

این برنامه به سردبیری میلاد ناظمی و کارگردانی سعید ابراهیمی پنج روز در هفته از ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

تفاوت این برنامه با سایر برنامه‌های کارشناس محور در این حوزه، تجربه‌هایی است که از زبان مادران بیان می‌شود؛ در هر برنامه سه مادر در مقابل منصوره مصطفی زاده قرار می‌گیرند و نسبت به موضوع طرح شده در برنامه،   تجربه‌ها و دغدغه‌های شخصی خود را بیان می کنند. علاوه بر حضور کارشناس از تجربه‌های مادران نیز استفاده می‌شود.

منصوره مصطفی زاده پیش از این به عنوان کارشناس کتاب کودک در آیتم‌های هفتگی برنامه «کتاب باز» دیده شده است.

«مامان ها» در هفته پیش رو به موضوعاتی چون تفاوت‌های مادران در دهه ۶۰ و مادران در دهه‌های اخیر می‌پردازد. همچنین مقایسه کردن میان فرزندان و معضل انتشار فیلم و عکس کودک در فضای مجازی از دیگر مباحث برنامه در هفته پیش رو  است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.