چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

هادی نائیجی:

فیلمبرداری که در جبهه می‌ترسد، دوربینش هم می‌ترسد

هادی نائیجی

سینماپرس: نائیجی گفت: سینماگران و مستندسازان عرصه دفاع‌مقدس با غلبه بر ترس، توانستند آثار بهتری را از خود بر جا بگذارند.

به گزارش سینماپرس، هادی نائیجی؛ کارگردان و فیلمنامه‌نویس با اشاره به رشد کیفی آثار سینمای دفاع‌مقدس، گفت: چه در بخش مستند و چه در حوزه داستانی، سینمای مقاومت به مرور توسعه پیدا کرد.  

وی افزود: سینماگران عرصه دفاع‌مقدس با غلبه بر ترس، توانستند آثار بهتری را از خود بر جا بگذارند؛ این موضوع حتی در مستندهای بخش مدافعان سلامت شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاوت نیز به وضوح دیده می‌شد.  

نائیجی ادامه داد: هر چه ارزش‌های هنری مشخص‌تر باشند و پرداخت علمی‌تر و دقیق‌تری انجام شود، می‌توان گفت تأثیرگذاری فیلم افزایش می‌یابد.  

کارگردان فیلم سینمایی «حق‌السکوت» یادآور شد: فیلمبرداری که در جبهه می‌ترسد، دوربینش هم می‌ترسد، این ترس را می‌تواند حساب‌شده و دقیق به مخاطب نیز منتقل کرد تا تأثیرگذاری فیلم افزایش یابد.  

وی یادآور شد: در سال‌های بعد قطعاً آثاری در حوزه مستند با محوریت مدافعان سلامت و ویروس کرونا تولید و ساخته می‌شوند که از کیفیت بهتری برخوردار باشند چراکه در آینده شناخت از موضوع بهتر می‌شود و به لحاظ فرم نیز قطعاً رشد را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.