سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

با اعلام کمپانی پارامونت؛

«جف نیکولز» کارگردان و نویسنده «مکان ساکت» شد

جف نیکولز

سینماپرس: جف نیکولز به عنوان کارگردان و نویسنده سومین فیلم «مکان ساکت» انتخاب شده و بازیگر قسمت نخست این فیلم نیز تهیه کننده خواهد بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، دنیای فیلم سینمایی «مکان ساکت» در حال گسترش است. جف نیکولز، برای کارگردانی و نویسندگی سومین فیلم این مجموعه سینمایی انتخاب شده که بر اساس ایده جان کراسینسکی ساخته خواهد شد. این قسمت جدید با اعلام کمپانی پارامونت، سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. اطلاعات داستانی این فیلم هنوز اعلام نشده است.

نیکولز که برای فیلم‌های درام مثل «لاوینگ» که در بخش بازیگری نامزد اسکار شد و در کن حضور داشت، «پناه بگیر»، «ماد» با بازی متیو مک کانهی و «ویژه نیمه شب» شناخته می‌شود، مسئولیت ساخت این فیلم را از کراسینسکی گرفته که دو قسمت قبلی را نوشته و کارگردانی کرده است. کراسینسک البته تهیه کننده این فیلم جدید خواهد بود.

اولین قسمت از مجموعه سینمایی «یک مکان ساکت» در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و کراسینسکی و امیلی بلانت در آن نقش آفرینی می‌کردند که فروشی موفقیت آمیز داشت و با بودجه‌ای کمتر از ۲۰ میلیون دلار در گیشه جهانی ۳۴۰ میلیون دلاری شد. این فیلم رکورد بیشترین افتتاحیه برای یک فیلم ترسناک را به خود اختصاص داد. همچنین یک نامزدی نیز در بخش بهترین تدوین صدای اسکار کسب کرد.

قسمت دوم فیلم قرار بود در ماه مارس اکران شود که البته بعد از تعطیلی سینماها به خاطر ویروس کرونا اکران این فیلم نیز تا ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ به عقب افتاد. این فیلم داستان خانواده ابات را روایت می‌کند که برای بقا در دنیایی پسا آخرالزمانی تلاش می‌کنند که توسط جانورانی خطرناک که به صدا حساس هستند احاطه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.