شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

محمد کاسبی:

اگر می خواهیم تولید متوقف شود باید جایگزینی برای درآمدزایی عوامل سینما و تلویزیون داشته باشیم

محمد کاسبی

سینماپرس: بازیگر سریال «سر دلبران» گفت: طبیعتا همه ما نگران سلامتی خود و خانواده خودمان هستیم اما از سویی نمی توان تولیدات را تعطیل کرد زیرا قشر بزرگی از خانواده سینما و تلویزیون هم اکنون از این راه امرار معاش می کنند.

به گزارش سینماپرس، محمد کاسبی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون وضعیت فعلی تولیدات با وجود شرایط بیماری کرونا گفت: طبیعتا همه ما نگران سلامتی خود و خانواده خودمان هستیم اما از سویی نمی توان تولیدات را تعطیل کرد زیرا قشر بزرگی از خانواده سینما و تلویزیون هم اکنون از این راه امرار معاش می کنند.  
وی در همین راستا ادامه داد: در ابتدا این را بگویم که ما باید از هنرمندان حمایت کنیم، اگر می خواهیم تولید متوقف شود باید جایگزینی برای درآمدزایی عوامل سینما و تلویزیون داشته باشیم، نمی توان از همه انتظار داشت تا در خانه بمانند زیرا هیچکس حمایتی از این قشر نمی کند و این خودشان هستند که باید گلیمشان را از آب بیرون بکشند.  

بازیگر سریال «سر دلبران» درباره افزایش تعداد مبتلایان بیماری کرونا اضافه کرد: متاسفانه این خبر برای هرکسی دردناک است اما از نظر من با باید از خودمان شروع کنیم، به مهمانی نرویم، کارهای ضروری را انجام دهیم و همین طور در هر شغلی که هستیم صفر تا صد پروتکلها را رعایت کنیم.  

وی کم کاری خود در سالهای گذشته را به دلیل وسواس خود در انتخاب نقش اعلام کرد و افزود: دلیل وسواس من برای انتخاب نقش کاملا شخصی است، همیشه گزیده کار بوده‌ام و به همین دلیل دوستان می‌دانند که برای چه نقش‌هایی به من فکر کنند زیرا هر نقشی را در هر اثری بازی نمی‌کنم و البته که از این انتخاب خوشحالم.  

این بازیگر پیشسکوت سینما و تلویزیون ادامه داد: طی دو سال و نیم بیکاری چند اثر سینما، چندین سریال و تله فیلم را نپذیرفته‌ام، بعدها که آن آثار را دیدم به خودم گفتم که اشتباه نکرده‌ام و از اینکه در آن آثار بازی نکردم راضی هستم، کار برای بازیگر دو جنبه مالی و روحی دارد، هر بازیگری برای پذیرش و یا عدم پذیرش نقش منطق شخصی خود را دارد و برای من هم ارزش و اعتبار نقش بسیار مهم است.

وی با اشاره به اهمیت نقش برای حضور در آثار تصویری اذعان کرد: واقعیت امر ترجیح من بیکاری است به جای اینکه در هر اثری بازی کنم زیرا حوصله بازی در آثار ضعیف و کم کیفیت را ندارم.  

کاسبی با اشاره به دلیل دلیل کم کاری خود طی سالهای گذشته خاطرنشان کرد: واقعیت اینکه پیشنهادات نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است، برخی مواقع هم اگر پیشنهادی باشد مورد پسند من قرار نگرفته و ترجیح داده‌ام که در آن کار بازی نکنم. البته من همیشه در زندگی امیدوار بوده و توکلم به خدا است و همچنان به آینده امیدوارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.