سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

استیون کیپل جونیور؛

کارگردان فیلم «کرید ۲»، «تبدیل شوندگان» را کارگردانی می‌کند

فیلم سینمایی تبدیل‌شوندگان

سینماپرس: استیون کیپل جونیور کارگردان فیلم «کرید ۲» گزینه اول کارگردانی فیلم جدید از مجموعه سینمایی «تبدیل شوندگان» است.

به گزارش سینماپرس، به نقل از ددلاین، بعد از یک جست و جوی طولانی کمپانی پارامونت پیکچرز و هاسبرو استودیو استیون کیپل جونیور را برای کارگردانی فیلم جدید «تبدیل شوندگان» انتخاب کرده اند. این کارگردان سابقه ساختن فیلم سینمایی «کرید ۲» را در کارنامه دارد.

منابع داخلی اعلام کرده اند این مذاکرات هنوز آغاز نشده، اما کیپل انتخاب اول تهیه کنندگان و سازندگان این اثر است. گفته می‌شود توافق این کارگردان با کمپانی در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

اوایل امسال بود که کمپانی پارامونت اعلام کرد جوی هارولد (نویسنده فیلم «ارتش مردگان» ساخته زک اسنایدر) و جیمز وندربیلت (نویسنده زودیاک) برای نویسندگی دو فیلمنامه برای دو پروژه متفاوت از این دنیای سینمایی انتخاب شده اند و فیلم نیز در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ اکران می‌شود.

مجموعه فیلم‌های «تبدیل شوندگان» از زمان اکران از سال ۲۰۰۷ یکی از مهمترین آثار پارامونت بوده و تا کنون فیلم‌های آن بیش از ۴ میلیارد دلار در گیشه فروش داشته اند. مایکل بی پنج فیلم ابتدایی این مجموعه سینمایی را تا سال ۲۰۱۷ و فیلم «آخرین شوالیه» را کارگردانی کرده، اما بعد از آن او از این پروژه جدا شد. به همین خاطر نسخه فرعی این فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۸ به نام «بامبلی بی» توسط تراویس نایت کارگردانی شد.

علاوه بر دو فیلم گفته شده، یک پروژه انیمیشن از دنیای «تبدیل شوندگان» در حال ساخت است که جاش کولی، کارگردان «داستان اسباب بازی ۴» آن را خواهد ساخت. کیپل برای کارگردانی فیلم سینمایی «کرید ۲» با بازی مایکل بی جردن شناخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.