سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

در پی درگذشت زنده یاد جلیلوند عنوان شد؛

افشاریه: ضایعه درگذشت زنده یاد جلیلوند به هیچ عنوان قابل جبران نیست/ مهربانی و خنده رو بودن از خصوصیات بارز این هنرمند بزرگ بود

جلیلوند-افشاریه

سینماپرس: غلامعلی افشاریه دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون در پی درگذشت زنده یاد چنگیز جلیلوند اظهار داشت: ضایعه درگذشت زنده یاد جلیلوند به هیچ عنوان قابل جبران نیست؛ امثال چنگیز جلیلوند ها زحمات بسیاری برای هنر دوبلاژ و ارتقا و رشد فرهنگ و هنر این مرز و بوم کشیدند و بی تردید نام و صدای شان تا ابد ماندگار است و من امیدوارم دیگر هرگز شاهد این تلخی های نابهنگام نباشیم و هنرمندان ارزنده مان سال های سال با سلامتی سایه شان بالای سر هنر و هنرمندان باشد.

مدیر دوبلاژ کارتون‌های «سفرهای میتی کومان» و «بتمن» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: چنگیز جلیلوند عزیز من بود. وی از جمله افرادی بود که سال ها با هم کار کردیم و در فیلم های مختلفی با هم همکاری داشتیم.

وی یادآور شد: زمانی که ما وارد عرصه دوبلاژ شدیم زنده یاد جلیلوند و آقای تهامی جزو پیشکسوتان ما محسوب می شدند و از ما جلوتر بودند. زنده یاد جلیلوند انسانی بسیار دوست داشتنی بود. مهربانی و خنده رو بودن از خصوصیات بارز این هنرمند بزرگ بود و واقعاً حیف بود که ما هنرمند به این نازنینی را ناگهان به دلیل ویروس منحوس کرونا از دست دادیم.

افشاریه خاطرنشان کرد: من دیروز از خبر فوت ایشان شوک غریبی شدم البته بسیار زود به خود آمدم چرا که چنگیز جلیلوند هیچ وقت نمی خواست هیچ انسانی را آزرده خاطر ببیند و همواره شادی و لبخند و مهربانی در کنار او وجود داشت.

این دوبلور پیشکسوت متذکر شد: زنده یاد جلیلوند به کار و حرفه اش وابسته بود. همه فکر و زندگی اش دوبلاژ بود البته برای همه ما دوبلورها وضعیت همینطور است چرا که ما با دوبله زنده می شویم و وقتی از استودیو و کارمان دور هستیم روزگار برایمان به سختی می گذرد.

وی در پایان این گفتگو افزود: افسوس که چاره ای نیست و به هر حال قرعه مرگ هر روز به نام یکی می افتد اما همانطور که پیش از این عرض کردم امیدوارم هیچ هنرمندی نابهنگام جایش در میان مان خالی نشود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.