یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

با برنامه‌های ویژه؛

همراه با رادیو ایران در محدودیت‌های کرونایی

رادیو ایران

سینماپرس: همزمان با آغاز طرح فراگیر مقابله با کرونا و آغاز تعطیلی‌ها، رادیو ایران از شنبه اول آذر با برنامه های مختلفی روی آنتن رفته است.

به گزارش سینماپرس، با توجه به آغاز محدودیت های کرونایی، رادیو ایران برنامه های مختلفی را برای اوقات فراغت مخاطبان تدارک دیده است.

برنامه «سلام صبح بخیر» که آخرین اطلاع رسانی از شرایط کرونا و محدویت های کرونایی را دارد از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۵ پخش می شود.

«خانه و خانواده» با معرفی کتاب تلاش می کند این روزها را برای مردم بهتر و مفیدتر کند، این برنامه از شنبه تا چهارشنبه متناسب با دغدغه خانواده ها در این ایام پخش می شود.

مجله علمی «رهاورد» تلاش می کند از آخرین دستاوردهای مثبت در زمینه کرونا صحبت می کند و نکات پزشکی لازم مردم را با کمک کارشناسان ارائه می دهد. این برنامه از شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۲:۱۵ پخش می شود.

برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» در این ۲ هفته با رویکرد سرگرمی ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود.

گزارشگران افتخاری رادیو ایران یعنی همان «ایرانیاران» هم حال و هوای این روزها از شهر و روستای خود را در قالب گزارش ارسال می کنند که به همراه بسته های تولیدی اطلاع رسانی در زمینه کرونا در فواصل پخش از رادیو ایران پخش می شود.

«چوب خند» ویژه برنامه طنزی است که برای شاد شدن اوقات فراغت در نظر گرفته شده است. این برنامه ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.