سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

زمان و مکان تشییع پیکر چنگیز جلیلوند اعلام شد؛

«مرد حنجره طلایی» صبح فردا در «قطعه هنرمندان» آرام خواهد گرفت

چنگیز جلیلوند در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: پیکر زنده‌یاد چنگیز جلیلوند فردا چهارشنبه پنجم آذر ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، عباس یاری نویسنده و منتقد سینما درباره زمان تشییع چنگیز جلیلوند گوینده و دوبلور مطرح سینما و تلویزیون بیان کرد: شب گذشته سوم آذرماه دختر زنده‌یاد چنگیز جلیلوند به تهران رسید و فردا پیکر زنده یاد جلیلوند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر وی قرار است بعد از ساعت ۱۲ ظهر به بعد تشییع و خاکسپاری شود و این مراسم با حضور خانواده و بستگان وی خواهد بود و عمومی نیست.

یاری همچنین درباره مکان تدفین این دوبلور و گوینده باسابقه و مطرح سینما و تلویزیون عنوان کرد: تلاش شده در موقعیتی خاکسپاری شود که نزدیک‌ترین مکان به مزار محمدعلی فردین باشد.

خانواده زنده‌یاد جلیلوند به دلیل محدودیت‌های خاکسپاری در شرایط کرونا در بیانیه‌ای اعلام کردند: «ضمن سپاس و قدردانی از همه آشنایان و هنردوستان که علاقه مند به حضور در مراسم بدرقه استاد چنگیز جلیلوند هستند، به اطلاع می‌رساند، به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شما عزیزان، مراسم خاکسپاری فردا چهارشنبه در قطعه هنرمندان به‌صورت محدود و خانوادگی برگزار می‌گردد. امیدواریم در این ایام پرخطر یکایکتان در سلامت کامل باشید و خداوند به همه شما پاداش خیر عنایت فرماید.»

چنگیز جلیلوند صدای ماندگار و گوینده مطرح فیلم و سریال دو روز پیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.