یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

با اجازه رییس جمهور پیشین آمریکا؛

«دریک گراهام» بازیگر نقش «باراک اوباما» می شود

باراک اوباما

سینماپرس: باراک اوباما تایید کرد که تمایل دارد «دریک گراهام» نقش او را در یک فیلم بیوگرافی احتمالی بازی کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، باراک اوباما تمایل دارد که «دریک» نقشش را در یک فیلم سینمایی زندگی نامه‌ای بازی کند. اوباما در مصاحبه‌ای جدید مهر تایید خود را روی این رپر برای بازی در نقشش زد.

او گفت: من میگویم که به نظر می‌رسد «دریک» می‌تواند هرکاری را که بخواهد انجام دهد. منظورم این است که او برای من یک برادر با استعداد است. پس اگر زمانش برسد او آماده خواهد بود. اوباما می‌گوید نه تنها خودش بلکه دخترش نیز دوست دارد «دریک» نقش پدرش را بازی کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد: او حتی مهر تایید خانواده من را نیز دارد که مهم‌تر از من است. تصور می‌کنم مالیا و ساشا نیز با این موضوع موافق باشند.

«دریک» که حرفه بازیگری اش را در سریال «دگراسی: نسل بعدی» و فیلم سینمایی «چارلی بارلت» آغاز کرد برای اولین بار در مصاحبه اش با پیپر در سال ۲۰۱۰، تمایل خود را برای بازی در نقش باراک اوباما نشان داد. او گفته بود: امیدوارم کسی فیلمی در مورد زندگی باراک اوباما باسزد چرا که من می‌توانم نقش او را ایفا کنم.

با این حال که خود باراک اوباما چندین بار در فیلم‌ها و پروژه‌های تلویزیونی حضور دشته است، اما تاکنون یک فیلم بیوگرافی کاملا از وضعیت سیاسی وی ساخته نشده است. اما اکنون با انتشار کتابی به نام «یک سرزمین موعود» که خاطرات اوباماست، اکنون یک منبع قابل استناد برای نوشتن فیلمنامه احتمالی وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.