سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

پروانه معصومی:

حضور کارگردانی همچون «ابراهیم حاتمی کیا» در مقام کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)» می تواند اتفاقی جذاب و بی‌نظیر باشد

ابراهیم حاتمی کیا در مراسم چهره سال هنر انقلاب اسلامی

سینماپرس: بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: به تازگی متوجه شدم که کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)» تغییر کرده است، این تغییر بدون شک برای بهبود و رشد اثر شکل گرفته و تغییری در حضورم در این سریال نخواهد داد.

به گزارش سینماپرس، پروانه معصومی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون احتمال حضورش در سریال «حضرت موسی (ع)» گفت: به تازگی متوجه شدم که کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)» تغییر کرده است، این تغییر بدون شک برای بهبود و رشد اثر شکل گرفته و تغییری در حضورم در این سریال نخواهد داد.  

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من حضور کارگردانی همچون «ابراهیم حاتمی کیا» در مقام کارگردان این سریال میتواند اتفاقی جذاب و بی‌نظیر باشد، به شخصه به کیفیت این اثر به شدت امیدوارم و آرزو می کنم که هرچه سریعتر کرونا تمام شود تا بتوانیم این پروژه را آغاز کنیم.  

معصومی حضور کارگردان فیلم سینمایی بادیگارد در پروژه موسی (ع) را مثبت خواند و اضافه کرد: از نظر من حضور کارگردانی که در سینما و تلویزیون به موفقیت های بزرگ رسیده بسیار امیدوارکننده است، البته در این میان بدون شک حضور «جمال شورجه» به عنوان مشاور پروژه می تواند به غنای اثر کمک کند.  

این بازیگر پیشکسوت پیرامون شروع موج سوم بیماری کرونا اضافه کرد: روز اول که این بیماری با ما همراه شد هیچکس فکرش را نمی‌کرد که تا این حد درگیر آن شویم، در ماه‌های اول پزشکان به رعایت بهداشت تاکید کردند اما متاسفانه خودمان هم بی تقصیر نبودیم و می توانستیم که بیشتر رعایت کنیم.  

وی در همین راستا ادامه داد: آمار هفته گذشته مبتلایان و درگذشتگان بیماری کرونا غم انگیز است، شخصا بابت این اتفاقات به شدت ناراحتم و از مردم می‌خواهم که در این شرایط مسافرت نروند، اگر شهر تعطیل شده در خانه بمانند تا بالاخره این ویروس منحوس از بین برود.  

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تعطیلی تولیدات تصویری به دلیل شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: اگر می‌خواهیم تولیدات را متوقف کنیم آیا گزینه دومی جلوی پای هنرمندان گذاشته ایم، هنرمندی که چند سر عائله دارد چگونه باید با یک ماه تعطیلی کنار بیاید، قطعا او هم از خطر کرونا آگاه است اما خرج خانواده وی را چه کسی می دهد، به همین دلیل مجبور است که برای امرار معاش سر کار برود.  

وی در همین رابطه ادامه داد: شخصا با اینکه همه چیز تعطیل شود و کرونا ریشه کن گردد موافقم اما نمی توان بی برنامه تعطیل کرد، شاید خود من ماه هاست کار نکرده باشم اما به هیچکدام از همکارانم که سر کار هستند هم خرده نمی گیرم.  

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» با نقد مسافرت های تفریحی در دوران کرونا اضافه کرد: من خارج از تهران زندگی می‌کنم و به واسطه نزدیک بودنم به شهر رشت و استان گیلان شاهد این هستم که طی روزهای گذشته سیل مسافران به این استان روانه شده است، این اتفاق از نظر من اصلا درست نیست، زیرا چه توجیحی دارد وقتی مردم در خطر مرگ قرار دارند ما با خودخواهی خود جان آنها را به خطر بیندازیم.  وی در همین راستا ادامه داد: بدون شک در خانه ماندن برای همه ما سخت است، اما چاره چیست، باید بین مسافرت کردن و جان عزیزانمان یکی را انتخاب کنیم، از نظر من تنها با حفظ بهداشت و در خانه ماندن می توان از شرایط فعلی بیماری کرونا خارج شد.

بازیگر سریال «حضرت یوسف (ع)» درباره خانه نشینی خود در ماه‌های گذشته اضافه کرد: باور کنید من ترس از خانه بیرون آمدن را دارم، تمامی خریدهایم را با تلفن و به صورت هفتگی انجام می دهم زیرا می دانم در این سن اگر مبتلا به بیماری شوم خطر بیشتری مرا تهدید می کند.  

وی رفتار اجتماعی مردم را مهمترین عامل در کاهش بیماری کرونا خواند و اضافه کرد: هرچه هست از خود ما بر می‌آید، اگر خودمان نخواهیم به هیچ وجه این بیماری تمام نمی‌شود، به تازگی مقام معظم رهبری درباره چگونگی عزاداری ماه محرم و صفر بیاناتی فرموده اند، از نظر من کلام ایشان برای همه ما فصل الخطاب است، پس نباید کاسه داغتر از آش باشیم.  

معصومی درباره دلیل دوری خود از بازیگری خاطرنشان کرد: اینکه فکر کنم در میان جمع عظیمی از عوامل پشت صحنه باشم تنم را می لرزاند، به همین دلیل ترجیح می دهم کار نکنم، به دوستان دیگرم که مشغول فعالیت هستند خرده نمی گیرم اما بودن شک آنها هم با ریسک زیادی و به دلیل تامین معیشت خود سر کار می روند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.