سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به کارگردانی متئوگارونه؛

«پینوکیو» در سال نو میلادی به سینما می‌آید

فیلم سینمایی «پینوکیو»

سینماپرس: فیلم سینمایی «پینوکیو» با بازی روبرتو بنینی و فدریکو للاپی در کریسمس در سینماهای امریکا نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی رودساید اترکشنز نسخه انگلیسی زبان فیلم سینمایی پینوکیو به کارگردانی متئوگارونه را در روز کریسمس در سراسر سینماهای آمریکا منتشر خواهد کرد.

در این فیلم سینمایی روبرتو بنینی برنده اسکار و همینطور فدریکو للاپی، بازیگر نوظهور، در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. کمپانی رودساید امیدوار است که بتواند این فیلم را با در اختیار داشتن بیش از ۲ هزار سینما در هفته اول اکران کند. در روزهای اخیر صدها سینما مجبور شده اند به خاطر شرایط ادامه دار پاندمی کرونا دوباره تعطیل شوند. از طرف دیگر نیز سینماهایی که باز هستند نیز نیاز به محصولات جدید دارند.

رئیس این کمپانی گفت: ما احساسات و شکل روایی این فیلم جدید پینوکیو را دوست داریم و با تعطیلاتی که قرار است برای خانواده‌ها رقم بزند، فکر می‌کنم که نسخه انگلیسی زبان مورد استقبال کودکان و خانواده قرار خواهد گرفت.

فیلم سینمایی «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» نیز قرار است در روز کریسمس اکران خود را آغاز کند و همزمان از سوی شبکه HBO Max منتشر شود.

پینوکیو ساخته گارونه، برای اولین بار در جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۰ نمایش داده شد و بنینی در نقش جپتو، نجاری قدیمی نقش آفرینی می‌کند که عروسکی چوبی میسازد و نهایتا به یک پسر واقعی تبدیل می‌شود. بنینی سابقه بردن جایزه اسکار برای فیلم سینمایی «زندگی زیباست» را نیز دارد.

پینوکیو که از رمان اصلی به همین نام در سال ۱۸۸۳ که توسط کارلو کولودی نوشته شده، به بیش از ۳۰۰ زبان ترجمه شده است و در میان ۵۰ کتاب فروش جهان باقی مانده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.