سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به کارگردانی احمد کاوری؛

«عبدالرضا اکبری» مقابل دوربین «بچه‌مهندس» می رود

عبدالرضا اکبری در  فیلم تلویزیونی «چهل » به کارگردانی سعید جلیلی

سینماپرس: عبدالرضا اکبری ​بازیگر کهنه‌کار تلویزیون به فصل چهارم «بچه‌مهندس» پیوست و قرار است روزهای آینده مقابل دوربین برود.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فصل چهارم سریال «بچه‌مهندس» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور فرهاد قائمیان و مهشید جوادی، ۲۴ آبان‌ماه در تهران آغاز شد. کارگردان این فصل تغییر کرد و احمد کاوری کار را جلو می‌برد.  

به زودی سایر بازیگران این سریال نیز مقابل دوربین خواهند رفت. به مانند سری قبل حسن وارسته به همراه یک گروه چند نفره نویسندگی این سریال را برعهده دارند. چرا که همزمان با آغاز مرحله تصویربرداری، بازنویسی متن‌ها نیز توسط حسن وارسته و یک گروه چند نفره در حال پیش‌روی است.  

فصل چهارم «بچه‌مهندس» قرار است دوباره شانسِ حضور در کنداکتور رمضانی را داشته باشد. همچون فصل اول که در رمضان ۱۳۹۷ و فصل سوم نیز در ماه رمضان ۱۳۹۹ روی آنتن رفت. تاکنون حضور بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، روزبه حصاری، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر قطعی شده و به زودی چند بازیگر جدید نیز به پروژه اضافه خواهند شد.  

مرحوم پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف‌زاده از بازیگرانی‌اند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آن‌ها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.  

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج‌الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یونا تدیّن نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل سریال‌ هستند.  

این سریال به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.