چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

در پی عقد قرارداد نگارش فیلم‌نامه «بیست کووید»؛

«رضا مقصودی» فیلمنامه فیلم جدید «هادی حاجتمند» را می نویسد

رضا مقصودی

سینماپرس: فیلم سینمایی «بیست کووید» با فیلمنامه‌ای از رضا مقصودی و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی در مرحله نگارش فیلمنامه است.

به گزارش سینماپرس، در پی عقد قرارداد نگارش فیلم‌نامه «بیست کووید» با بنیاد سینمایی فارابی، رضا مقصودی در حال نوشتن این فیلمنامه است که بر بستری اجتماعی و کمدی روایت می‌شود.  

هادی حاجتمند که قرار است کارگردانی کار را برعهده بگیرد، در خصوص این فیلمنامه گفت: ماجرای «بیست کووید» یک نگاه کمدی و شیرین به کرونا است. با وجود همه آسیب‌ها و حجم بالای ناراحتی روحی پیرامون شیوع این ویروس، ما خواستیم به ویروس کووید۱۹ یک نگاه طنز داشته باشیم تا کمی لبخند را به مردم هدیه دهیم.  

او ادامه داد: باتوجه به تجربه‌ای که رضا مقصودی در فیلمنامه‌نویسی دارد، قبول کرد تا نگارش این فیلمنامه را برعهده بگیرد. نگارش فیلمنامه «بیست کووید» کمی زمان‌بر شده است که به نظرم این موضوع خیلی بهتر از این است که با عجله به سراغ ساخت فیلم برویم زیرا در این صورت بعد از اتمام کار کم و کاستی فیلمنامه‌ای نخواهیم داشت.  

کارگردان آثاری چون مدیترانه و اشنوگل گفت: در خلال این روایت کمدی، سعی داریم تا اتفاقات واقعی را نیز در این فیلمنامه به تصویر بکشیم و به عنوان مثال در آن به موضوع کمک‌های جهادی به مردم در دوران کرونا نیز پرداخته خواهد شد و تلاش می‌شود تا دستاوردها و تلاش‌های علمی کشور در زمینه کرونا هم در آن دیده شود.  

به گفته این کارگردان هنوز زمان دقیق آغاز پیش تولید فیلم مشخص نشده است اما احتمالا تا اواسط دی، کار نگارش فیلمنامه «بیست کووید» به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.