جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

گلایه «سیدمجتبی یاسینی» از مدیران تلویزیون:

به من گفتند «پول نداریم» راست هم می‌گویند ندارند؛ اما برای ما! برای بعضی‌ها همیشه دارند!

سیدمجتبی یاسینی

سینماپرس: کارگردان سریال "طفلان مسلم" می‌خواهد سریالی برای "چتر خدا" و "حبیب‌بن مظاهر" بسازد اما به او گفته‌اند که اسپانسر بیاورد.

به گزارش سینماپرس، سیدمجتبی یاسینی کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون که کارنامه پرباری دارد و فیلم هایی مثل «حکایت ها» ؛ «لحظه های آشنا» ؛ «آوای بی صدا» و... در کارنامه هنری خود دارد.

له تازگی تسنیم به‌سراغ یاسینی رفت و او لب به گلایه گشود و از دغدغه‌هایی که دوست دارد تبدیل به سریال تلویزیونی شوند صحبت کرد.

او در این گفت‌وگوی کوتاه دلیل کم‌کاری‌هایش را فیلمنامه‌هایی عنوان کرد که در انتظار بودجه‌اند. یاسینی به تسنیم  گفت: "چتر خدا" و "حبیب‌بن مظاهر" دو سریال تلویزیونی‌اند که ارائه داده‌ام، به من گفتند "پول نداریم"، راست هم می‌گویند ندارند اما برای ما! برای بعضی‌ها همیشه دارند.

کارگردان "حکایتی و حکمتی" تأکید کرد: "چتر خدا" مضمون انسانی و عاطفی دارد که مردم به این مضامین سریال‌های تلویزیونی نیاز دارند، یا  "حبیب‌بن مظاهر" که از یاران امام حسین(ع) است و اگر شرایط فراهم شود و این سریال جلوی دوربین برود دوره‌ای از زندگی ایشان تا شهادت به‌تصویر کشیده خواهد شد.

وی افزود: به ما گفته‌اند اسپانسر ببریم؛ اسپانسر هم که می‌دانید معایبی دارد، دوست دارد کارها زودتر به اتمام برسد و تبلیغ و منفعت‌های خودش را جلو ببرد، هیچ توجهی به کیفیت ندارد به همین خاطر است که کیفیت قربانی می‌شود.

یاسینی با ابراز اینکه "همیشه دنبال کارهایی‌ام که پشتوانه تحقیقی و پژوهشی دارند"، خاطرنشان کرد: همه کارهایی که می‌نویسم و دغدغه تولید آن‌ها را دارم پشتوانه تحقیقی و پژوهشی دارند؛ یعنی سرسری به آن‌ها نگاه نشده است و همین دو کاری که اشاره کردم دو سال برای نگارش فیلمنامه و تحقیق و پژوهش‌های آن‌ها صرف شده است، واقعاً من برای پروژه "حبیب‌بن مظاهر" باید اسپانسر بیاورم!

وی درباره طراحی لباس و بازدید از لوکیشن برای شروعِ سریال "حبیب‌بن مظاهر" گفت: کار سریال "حبیب‌بن مظاهر" به برآورد هم رسید اما معاونت سیما دچار تغییر شد، حتی بازدیدی برای انتخاب لوکیشن‌ها داشتیم، طراحی لباس توسط آقای میرفخرایی جلو رفت اما تا به امروز شرایط تولید فراهم نشده است و امیدوارم بتوانم این کار را که جایش میان سریال‌های تلویزیونی خالی است، بسازم.

گفتنی است، سریال "چتر خدا" ۳۰قسمتی و مجموعه تلویزیونی "حبیب‌بن مظاهر" در ۱۸ قسمت به نگارش در آمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.