شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

لوریس چکناواریان:

من یک هنرمندم، زیاد با تقویم کاری ندارم/مشغول نگارش قطعه‌ای تازه برای بعد از کرونا هستم

لوریس چکناواریان در دیدار نوروزی هنرمندان

سینماپرس: رهبر ارکستر ملی ایران گفت: برای من اوج جذابیت است که همیشه دو عید دارم، یکی عید سال نو مسیحیان و دیگری عید نوروز، همیشه به این فکر می‌کنم که چقدر سعادتمندم که می‌توانم دو عید را در یک سال تجربه کنم و هر بار می‌توانم برای سال نو آرزوهای خوب بسیاری داشته باشم.

به گزارش سینماپرس، لوریس چکناواریان در گفتگو با میزان، پیرامون فرارسیدن سال نو میلادی گفت: خیلی خوشحالم که توانستم بار دیگر سال نو را تجربه کنم، شخصا در این سن احساس سرزندگی و نشاط دارم و با تمام وجود می‌خواهم به زندگی ادامه دهم. وی در همین راستا ادامه داد: امیدوارم سال جدید میلادی سال بهتری برای همه مردم

رهبر ارکستر ملی ایران در همین رابطه تاکید کرد: هیچ چیز را نمی‌توان پیش بینی کرد، شاید هیچکس در ابتدای سال ۲۰۲۰ پیش بینی نمی‌کرد که چنین سالی در پیش روی ما باشد، اما به نظر من باید از گذشته عبرت گرفت و با امید به آینده نگاه کرد.   

وی با اشاره به سال نو میلادی اضافه کرد: برای من اوج جذابیت است که همیشه دو عید دارم، یکی عید سال نو مسیحیان و دیگری عید نوروز، همیشه به این فکر می‌کنم که چقدر سعادتمندم که می‌توانم دو عید را در یک سال تجربه کنم و هر بار می‌توانم برای سال نو آرزوهای خوب بسیاری داشته باشم.   

این پیشکسوت عرصه موسیقی سلامتی را بهترین هدیه سال نو دانست و اضافه کرد: وقتی آرزوی خوبی داریم باید برای تمام مردم جهان باشد، اینطور نیست که صرفا برای خودم آرزوی سلامتی کنم، من همیشه دوست دارم که تمام مردم جهان و مخصوصا ایران در آرامش و به دور از هرگونه بیماری زندگی کنند.   

وی کرونا را تجربه‌ای سخت برای جامعه خواند و اضافه کرد: کرونا بیماری وحشتناکی است، این بیماری باعث شد یکی از سخت‌ترین سال‌های اخیر را تجربه کنیم، سالی که شاید بسیاری از مردم عزیزانشان را به واسطه بیماری از دست دادند، آنچه مهم است اینکه بتوانیم کنار هم بمانیم، بهداشت را رعایت کنیم تا به امید خدا تا شروع سال ۱۴۰۰ دیگر از شر این بیماری خلاص شویم.   

چکناواریان با اشاره به نگارش قطعه‌ای تازه خاطرنشان کرد: من یک هنرمندم، زیاد با تقویم کاری ندارم و همیشه در حال نگارش و یا خلق قطعه هستم، هم اکنون هم قطعه‌ای را برای دوران بعد از کرونا آماده می‌کنم که بعد از پایان نام آن را اعلام می‌کنم، امیدوارم سال جدید سالی باشد پر از هنر و موسیقی و همه ما بتوانیم در تمامی عرصه‌های فرهنگی مثل سینما، تئاتر، موسیقی و ... با دیگر رو در رو با مخاطب فعالیت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.