شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

یک تهیه‌کننده سینما:

در شبکه نمایش خانگی بوی نفوذ و خیانت می‌آید!

نمایش خانگی غفلت مسئولان فرهنگی

سینماپرس: یک تهیه‌کننده با انتقاد از ترویج خشونت و قتل در یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی تأکید کرد: از این ماجرا بوی خیانت می‌آید!

به گزارش سینماپرس، سعید عصمتی تهیه‌کننده سینما بااشاره به یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی به خبرنگار کیهان گفت: اینقدر در این سریال خشونت، پرخاشگری، ناهنجاری و عدم تعادل وجود دارد که هر اعتراض، عدم علاقه به فرد، مخالفت و... را به این تبدیل می‌کند که به مخاطب حق می‌دهد یک نفر باید به‌خاطرش کشته شود!این سریال عملا به افراد دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌گوید اگر موفق نشدید، با کشتن و خونریزی به هدفتان برسید!
وی ادامه داد: در زمانی که باید جامعه را از غم و اندوه دور کنیم و به ثبات و آرامش و امید و زیبایی برسانیم، مجوز چنین سریالی صادر می‌شود که فقط خون و خونریزی را نمایش می‌دهد.حتی اگر فقط یک جوان پس از دیدن این سریال تحریک شود و شخصی را به قتل برساند، پاسخگوی این مسئله چه نهاد یا شخصی است؟
این تهیه‌کننده بیان کرد: این سریال به راحتی می‌گوید با اسلحه می‌توانید آدم بکشید و اصلا ترسی ندارد! آیا این دعوت آشکار به خشونت، بوی خیانت و نفوذ نمی‌دهد؟
این تهیه‌کننده سینما تصریح کرد: اعتراض و انتقاد باید در هر جامعه‌ای باشد اما نه از نوع خشونت و آدم کشی.این احتمال وجود دارد که برخی با دیدن چنین سریالی تحریک شوند و دست به کارهای غیرقانونی بزنند اگر این اتفاق رخ دهد چه فرد یا ارگانی می‌خواهد جلوی آنها را بگیرد؟
عصمتی بیان کرد: جای تأسف دارد که پول‌های مشکوکی برای ساخت این نوع سریال‌ها خرج می‌شود، یکی سریالی می‌سازد که فقط سبک زندگی‌اشرافی را به خورد مردم می‌دهد، یکی هم ترویج خشونت و جنایت می‌کند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.