دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

راهکار برون رفت از کمای سینما در دوران کرونا/۱۱

یشایایی: سینما این روزها در حال مرگ است و من با دیدن این شرایط فقط غصه می خورم/ حتی اگر پایان کرونا هم اعلام شود مردم تا مدت ها جرأت حضور در سالن سینما را ندارند

هارون یشایایی در آیین نکوداشت‌ نوزدهمین جشن خانه سینما

سینماپرس: هارون یشایایی تهیه کننده پیشکسوت سینما در خصوص ارائه راهکار برای برون رفت از کمای سینما در دوران کرونا گفت: سینما این روزها در حال مرگ است و من با دیدن این شرایط فقط غصه می خورم و متأسفانه هیچ تدبیر و راهکاری هم از سوی مسئولان امر برای بهبود شرایط سینما اندیشه نمی شود و ما فقط نظاره گر آن هستیم که همه دستاوردهای سینما به دلیل شیوع یک ویروس منحوس در حال بر باد رفتن است.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «اجاره نشین ها» و «ناخدا خورشید» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان مشکلات عدیده و جدی را برای تمامی حرفه ها و مشاغل به وجود آورد و به تبع سینما هم از این وضعیت اسفبار بی نصیب نماند.

وی ادامه داد: متأسفانه در کشور ما امکانات لازم برای بازگشایی سینماها کم است و اکثر مردم هم جرأت حضور در فضاهای سرپوشیده را ندارند و بنده معتقدم حتی اگر پایان کرونا هم اعلام شود مردم تا مدت ها جرأت حضور در سالن سینما را ندارند و از این رو مدیران سینمایی باید تدبیری جدی برای جلوگیری از ورشکستگی بیشتر سینما و سینماگران را اندیشه کنند.

یشایایی تأکید کرد: من فقط آرزو می کنم هرچه زودتر بلای کرونا از سر یکایک مردم جهان کم شود و زندگی مردم در سراسر گیتی به روال طبیعی بازگردد چرا که این روزها کام همه مردم در تمامی کشورهای دنیا تلخ است و تنها اعلام پایان مرگ این ویروس منحوس است که می تواند موجبات شادی مردم را در دنیا فراهم آورد.

این سینماگر در پایان این گفتگو افزود: برای بنده حفظ جان مردم در اولویت ویژه ای قرار دارد و از این رو چندان با بازگشایی سالن های سینما موافق نیستم و معتقدم نباید با جان مردم بازی شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.