شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

مدیرعامل خانه تئاتر:

هنوز در مورد نشست احتمالی با نمایندگان یا پیگیری‌ها به ما اطلاعی نداده‌اند

تجمع اعتراضی هنرمندان تئاتر مقابل مجلس

سینماپرس: ایرج راد درباره واکنش مجلسی‌ها نسبت به پیگیری مطالبات اهالی تئاتر گفت: هنوز در مورد نشست احتمالی با نمایندگان یا پیگیری‌ها به ما اطلاعی نداده‌اند و همچنان منتظر بازخوردی نسبت به وضعیت اهالی تئاتر هستیم.

به گزارش سینماپرس، تعطیلی سالن‌های نمایشی و عدم فعالیت تئاتری‌ها در چندماه اخیر بواسطه شیوع کرونا، وضعیت کنونی تئاتر را نیز به کساد کشانده و این شرایط همچنان هم ادامه دارد.

همین عدم کارایی و فلج شدن هنر نمایش، باعث شد که هفته گذشته اهالی تئاتر برای پیگیری مطالبات خود جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کنند بلکه بتوانند به ایام نامناسب این هنر سر و سامانی بدهند.در این راستا ایرج راد، مدیرعامل خانه تئاتر در گفتگو با آنا درباره واکنش مجلسی‌ها و وزارت ارشاد به خواسته‌های آنان و پیگیری احتمالی این اتفاق اعلام کرد؛ نه! واقعا خبری نیست. هنوز از طرف مجلسی‌ها خبر مطمئن و دقیقی به ما نداده‌اند؛ فقط شنیده‌ها و در حد حرف بوده است.

وی افزود: البته چیزهایی گفته شده اما زمان و چگونگی نشست احتمالی یا پیگیری آن تعیین نشده است. از طرف وزارت ارشاد هم واکنش خاصی ندیده‌ایم.

راد با این حال گفت: ما هم منتظر خبر هستیم بلکه مطالبات تئاتری‌ها پیگیری شود. با اعضای خانه تئاتر دوشنبه این هفته جلسه داریم بلکه بتوانیم به خبرهایی تازه برسیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.