دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

مارال فرجاد:

بعد از آنکه خودم مبتلا به کرونا شدم دیگر حضور در پروژه‌ها را پذیرفتم!

مارال فرجاد در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: بازیگر سریال «باخانمان» گفت: من پیش از «شام ایرانی» در هیچ برنامه این چنینی حضور پیدا نکرده بودم، این برنامه هم به واسطه حضور دوستان بازیگرم مرا وسوسه کرد و ترجیح دادم برای نخستین بار به چنین برنامه ای بروم که خوشبختانه تجربه خوشایندی برایم بود.

به گزارش سینماپرس، مارال فرجاد در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول بازی در فصل سوم سریال «خوب بد جلف - رادیو اکتیو» هستم، این سریال برای شبکه نمایش خانگی و به کارگردانی «پیمان قاسم خانی» ساخته می‌شود.
وی در همین راستا ادامه داد: نسبت نسخه دوم سینمایی «خوب بد جلف» در فصل سوم که به صورت سریالی ساخته می شود نقش نسبتا پررنگ تری دارم. فضای این سریال بسیار جالب است، بنده کمتر در آثار کمدی بازی کردم اما با وجود «پژمان جمشیدی»، «سام درخشانی» و شخص پیمان قاسم خانی فضای پشت صحنه اثر مانند محصولی که مخاطبان می بینند مفرح و شیرین است.

بازیگر سریال «خوب بد جلف» فعالیت در عرصه شبکه نمایش خانگی را لذتبخش خواند و اضافه کرد: به شدت بازی در این مدیوم را دوست دارم زیرا هیچ عجله ای در کار نیست و روزی یک سکانس گرفته می شود، اما این فضا در سینما و تلویزیون نیست و معمولا در این دو مدیوم مجبوریم که روزانه فعالیت بسیار بیشتری را داشته باشیم و گاها حتی تا هفت سکانس در روز ضبط کنیم، اتفاقی که طبیعتا فشار بیشتری را روی بازیگران می آورد.  

وی در همین رابطه ادامه داد: از طرفی در شبکه نمایش خانگی بازیگران از امنیت مالی بسیار بهتری برخوردار هستند و از لحاظ روحی هم فشاری روی آنها نیست.  

فرجاد با اشاره به غیبتش در جشنواره فیلم فجر در دوره سی و نهم تاکید کرد: من تا آبان ماه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا سر هیچ کاری نرفتم و به همین دلیل هم کم کار بودم و اثری را در جشنواره فیلم فجر امسال ندارم، اما بعد از آنکه خودم مبتلا به کرونا شدم دیگر حضور در پروژه ها را پذیرفتم.  

وی درباره تجربه ابتلا به بیماری کرونا افزود: روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتم، در خانواده ما هم من و هم مادرم مبتلا به کرونا شدیم و همین عاملی بود تا به سختی از این بیماری رهایی پیدا کنم. در همان هفت ماه پیش از ابتلا به کرونا کارهای زیادی به من پیشنهاد شد اما هیچکدام را نپذیرفتم، در آن دوران حتی از خانه بیرون نمی رفتم.  

بازیگر سریال «باخانمان» درباره بازتاب حضورش در این اثر اضافه کرد: خوشبختانه در این مدت که با مردم در ارتباط بودم متوجه شدم که آنها سریال باخانمان را بسیار دوست داشته اند و توانستند که با آن ارتباط برقرار کنند، از نظر من این اتفاق جای شکر دارد.

وی درباره حضورش در سریال «شام ایرانی» افزود: من پیش از شام ایرانی در هیچ برنامه این چنینی حضور پیدا نکرده بودم، این برنامه هم به واسطه حضور دوستان بازیگرم مرا وسوسه کرد و ترجیح دادم برای نخستین بار به چنین برنامه ای بروم که خوشبختانه تجربه خوشایندی برایم بود.  

فرجاد درباره حواشی بوجود آمده برای «شام ایرانی» اظهار کرد: خوشبختانه برنامه ای که من در آن حضور داشتم به آرامی و بدون هیچ حاشیه ای تولید و پخش شد زیرا خود ما هم به عنوان میزبانان برنامه سعی کردیم که به هیچ وجه وارد حاشیه نشده و حریم خصوصی یکدیگر را رعایت کنیم، در هر صورت اگر فردی بخواهد وارد حاشیه شود این برنامه یا سینما و تئاتر برایش فرقی نمی کند، وی حاشیه خودش را دارد، به همین دلیل نمی توان حاشیه را به یک برنامه نسبت داد.

وی در همین رابطه افزود: اگر کسی دنبال حاشیه باشد می تواند سر فیلمبرداری حاشیه ایجاد کرده و خبرساز شود. به نظر من حاشیه سازی به شخصیت خود افراد بستگی دارد. از نظر من پرداختن به مسائل خصوصی شاید باعث ایجاد حاشیه سازی شود که آن هم نسبی است.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تاثیر حاشیه سازی در فضای مجازی برای انتخاب بازیگران خاطرنشان کرد: تاثیر فضای مجازی در موفقیت فرد غلط نیست، در همه جای دنیا هنرمندان با فالوور بالا تبلیغات می گیرند و فعالیت می کنند، البته برخی شور حاشیه سازی را در می آورند که شاید سلیقه آنها باشد و نمی توان آنها را قضاوت کرد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.