چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

بردلی وایتفورد؛

بازیگر آمریکایی، ترامپ را یک تروریست خطاب کرد

بردلی وایتفورد

سینماپرس: بردلی وایتفورد، بازیگر فیلم «برو بیرون» می‌گوید که ترامپ یک تروریست است و باید در مقابل جمهوری خواهان متحد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندیپندنت، بردلی وایتفورد نظر و احساس خودش را نسبت به دونالد ترامپ اظهار کرد و گفت: رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا یک تروریست است.

این بازیگر سریال «داستان یک ندیمه» بدون شک به خشونت‌های هفته گذشته کنگره آمریکا که توسط طرفداران ترامپ صورت گرفته بود اشاره داشته است. این خشونت و شورش‌ها از طرف خود دونالد ترامپ نیز مورد تشویق قرار می‌گرفت. ترامپ برای تحریک شورشی‌ها برای حمله به کنگره هیچگونه پشیمانی از خود بروز نداده است. کنگره آمریکا قرار بود رسما جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا معرفی کند.

وایتفورد ۶۱ ساله در توییتر خود نوشت: چیزی هست که جمهوری خواهان تاکنون و در طول عمر من در مورد آن درست گفته باشند؟

او سپس در ادامه صحبت‌های خود به شهروندان آمریکایی می‌گوید که باید در مقابل جمهوری خواهان متحد شوند چرا که آن‌ها از قبول کردن یک انتخاب رسمی خودداری کردند.

بازیگر آمریکایی ترامپ را یک تروریست خطاب کرد

در روزهای اخیر هالیوودی‌ها نیز واکنش‌هایی به این شورش‌ها نشان داده بودند که از جمله آن‌ها می‌توان به آرنولد شوارتزنگر اشاره کرد. او ترامپ را بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا دانست. جورج کلونی هم گفته بود بعد از شورش‌ها در کنگره آمریکا، ترامپ به همراه خانواده اش به زباله دان تاریخ انداخته شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.