دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

سخنگوی شورای صنفی نمایش:

امیدواریم که بتوانیم در ابتدای سال آینده شاهد برگزاری اکران نوروزی در سال ۱۴۰۰ باشیم

اکران نوروزی

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: با توجه به بازگشایی سینماها و همچنین برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امیدواریم که بتوانیم در ابتدای سال آینده شاهد برگزاری اکران نوروزی در سال ۱۴۰۰ و بازگشت رونق به سینماهای کشور باشیم.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، پیرامون روند بازگشایی سینماها گفت: خوشبختانه پس از نزدیک به یکسال تعطیلی سالن‌های سینما شاهد بازگشایی آن‌ها هستیم، شهر تهران در ناحیه شهرهای زرد قرار گرفته و با توجه به محدودیت‌ها سینماها می‌توانند تا ساعت ۹ شب مشغول به فعالیت باشند.

وی در همین راستا ادامه داد: تمام تمرکز ما بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است و همانطور که پیشتر هم در این مورد بحث شده خوشبختانه سالن‌های سینما از جمله مراکزی هستند که نکات بهداشتی و پروتکل‌های مربوط به بیماری کرونا در آن‌ها با سخت گیری کامل رعایت می‌شود.   

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره استقبال سینماداران نسبت به بازگشایی سینماها اظهار کرد: از ابتدای هفته گذشته و با ثبت یک فیلم تازه سینماها آغاز به کار کردند و خود این اتفاق در نوع خود یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود، منتها هنوز در قبال اینکه چه تعداد سینما طی این هفته فعال شده اند آمار به زودی اعلام خواهد شد.  

وی با اشاره به تعطیلی یکشنبه به مناسبت شهادت «حضرت فاطمه (س)» اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن شهادت «حضرت فاطمه (س)» جلسه شورای صنفی نمایش از یکشنبه به دوشنبه یعنی امروز انتقال پیدا کرد، به امید خدا عصر امروز آمار کامل فروش و بازگشایی سالن‌ها توسط شورای صنفی نمایش اعلام خواهد شد.  

شایسته درباره آینده سینما در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشایی سینماها و همچنین برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امیدواریم که بتوانیم در ابتدای سال آینده شاهد برگزاری اکران نوروزی در سال ۱۴۰۰ و بازگشت رونق به سینماهای کشور باشیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.