دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

به کارگردانی حسن نجفی؛

«اسدالله یکتا» هم به «جلال» پیوست

اسدالله یکتا در مراسم تشییع پیکر مرحوم «ناصر ملک مطیعی»

سینماپرس: تهیه کننده فصل دو سریال «جلال» گفت: این روزها تصویربرداری ما در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، «علیرضا جلالی»  تهیه کننده فصل دو سریال «جلال»  به کارگردانی حسن نجفی، در گفت و گو با فارس، گفت: این روزها گروه تولید در شهرک سینمایی غزالی مشغول به تصویربرداری هستند.

وی ادامه داد: در این سکانس ها اغلب بازیگران اصلی کار حضور دارند و تا هفته آینده در همین لوکیشن خواهیم بود.  

این تهیه کننده همچنین با بیان لوکیشن بعدی سریال نیز بیان داشت: لوکیشن بعدی مان تبریز است و بعد از پایان تصویربرداری در شهرک غزالی به تبریز خواهیم رفت و تا پایان سریال دیگر تغییر لوکیشن نخواهیم داشت.

جلالی درباره پایان تصویربرداری سریال نیز گفت: به امید خدا تا پایان امسال ضبط مان تمام می شود.  

وی ضمن اشاره به حضور بازیگر جدید در سریال جلال نیز افزود: یکی از بازیگرانی که به تازگی به سریال ما اضافه شده است اسدالله یکتا است. به هرحال بازیگران قدیمی و پیشکسوت سرمایه اصلی هنر کشور هستند و حضورشان برای ما سراسر تجربه است.

عمار تفتی، حمیرا ریاضی، همایون ارشادی، مهران رجبی، اسدالله یکتا و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

به گزارش فارس، قصه فصل دو این سریال از سال ۱۳۳۸ آغاز شده و تا بعد از انقلاب و جنگ میان ایران و عراق ادامه دارد. در این فصل به زندگی شهید سید محمدعلی قاضی طباطبائی (اولین شهید محراب انقلاب اسلامی) که از مبارزان شیعه در دوران پهلوی بود و در سال ۵۸ شهید شد پرداخته می شود. همچنین ترور شهید میر اسدالله مدنی دهخوارقانی (دومین شهید محراب انقلاب اسلامی) نماینده دوره اول مجلس خبرگان و امام جمعه وقت تبریز و نورآباد ممسنی که در سال ۶۰ به شهادت رسید نیز به تصویر کشیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.