دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

با بازی لیام نیسون؛

«تیرانداز» لیام نیسون صدر گیشه آمریکا را تصاحب کرد

فیلم سینمایی تیرانداز

سینماپرس: فیلم سینمایی «تیرانداز» با بازی لیام نیسون که به وسیله رابرت لورنز کارگردانی شده است، صدرنشین گیشه آمریکا شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، جدیدترین فیلم اکشن و هیجانی لیام نیسون با نام «تیرانداز» در گیشه سه روزه پایان هفته، ۳.۲ میلیون دلار فروخت و تخمین زده می‌شود در افتتاحیه ۴ روزه خود، این رقم به ۳.۷ میلیون دلار برسد.

«تیرانداز» به وسیله رابرت لورنز کارگردانی شده که همکاری طولانی مدتی با کلینت ایستوود داشته است. لیام نیسون ستاره فیلم است که نقش مامور سابق نیروی دریایی را بازی می‌کند و قصد دارد، یک پسر بچه را از دست کارتل‌های مکزیکی نجات دهد. کمپانی اوپن رود که پیشتر فیلم «دزد صادق» با بازی لیام نیسون را نمایش داده بود، حق انتشار داخلی این فیلم را بر عهده دارد.

با وجود بحران کرونا و تعطیلی گسترده سینماها در آمریکا، «تیرانداز» عملکرد خوبی در گیشه این کشور داشت و توانست افراد مسن‌ را به سینما بیاورد. ۳۳ درصد از کسانی که بلیت این فیلم را خریده اند، بالای ۴۵ سال سن داشته اند.

فیلم لیام نیسون به صدرنشینی چهار هفته‌ای «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» در گیشه آمریکا پایان داد و این اثر را به رتبه دوم فرستاد.

انیمیشن «غارنشین‌ها ۲» محصولی از یونیورسال و دریم ورکز، هم در هشتمین هفته اکران با فروش ۲.۲ میلیون دلاری به جایگاه سوم رسید. فروش این انیمیشن در گیشه داخلی به ۴۰ میلیون دلار رسید. «غارنشین ها» با وجود آنکه در سرویس‌های نمایش آنلاین نیز در دسترس است، همچنان مخاطبان خود را در سینما دارد و این هفته نسبت به هفته گذشته افزایش فروش ۱۳ درصدی داشت.

«اخبار جهان» هم که تام هنکس در آن بازی می‌کند، با ۱.۱ میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت تا مجموع فروش این اثر به ۸.۷ میلیون دلار برسد. فیلم جنجالی «شکارچی هیولا» که در چین از پرده سینما پایین کشیده شد، هم با فروشی ۱ میلیون دلاری جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

در بررسی گیشه خارجی، انیمیشن «روح» به سومین اثر پرفروش تاریخ پیکسار در چین تبدیل شد. این انیمیشن در آمریکا فقط از طریق سرویس دیزنی پلاس در دسترس مخاطبان قرارگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.