دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

پرویز فلاحی پور:

متاسفانه «کرونا» سینما را بسیار ضعیف کرد و به همین خاطر ترجیح دادم در آثار سریالی حضور پررنگ تری داشته باشم

پرویز فلاحی پور

بازیگر سریال «خانه امن» گفت: به شخصه اگر بخواهم واکسن کرونا بزنم تنها انتخابم واکسن ایرانی کرونا است، مطمئنم که کلی تحقیق و پژوهش پشت تولید این واکسن بوده و در مقابله با نمونه‌های خارجی بسیار بهتر است

به گزارش سینماپرس، پرویز فلاحی پور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «سودا» به کارگردانی «ایمان یزدی» را به اتمام رسانده ام، این سریال برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود و به احتمال فراوان سال آینده وارد پخش خواهد شد.   

وی درباره حضور خود در «سودا» تاکید کرد: در این سریال که تهیه کنندگی آن را مهرداد فرید بر عهده دارد، در سیزده قسمت حضور پیدا کرده ام و نزدیک به سه ماه مشغول بازی در آن بودم، به شخصه از اثر راضی بودم و آن طور که از کارگردان شنیدم اثر خوبی تولید شده است.   

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره تفاوت نقش خود در سریال «سودا» و «شهرزاد» افزود: نقشم در سودا را هم به شدت دوست دارم، البته نقش من در سریال شهرزاد کاراکتر بسیار خاصی بود که می‌توانست پررنگتر و بهتر هم باشد، اما ترجیح بر آن بود که در همان حد خلاصه شود. احتمال می‌دهم که مخاطبان از نقشم در این سریال هم رضایت داشته باشند.   

وی درباره سایر آثار خود اضافه کرد: به تازگی بازی در فصل دوم سریال «شهربازی» را قبول کرده ام که قرار است طی دو روز آینده برای بازی در آن راهی شهر اهواز شوم، علاوه بر آن سریال «فرشتگان بی بال» را در آستانه پخش دارم، اما نمی‌دانم نتیجه نهایی برای پخش این اثر به کجا رسیده است.   

بازیگر سریال «کهنه سرباز» با اشاره به فلج شدن سینما در سال جاری به دلیل بیماری کرونا اضافه کرد: متاسفانه کرونا سینما را بسیار ضعیف کرد و به همین خاطر ترجیح دادم در آثار سریالی حضور پررنگ تری داشته باشم. به همین دلیل امسال در جشنواره فیلم فجر هم کاری ندارم، چون اکثریت زمانم را درگیر سودا بودم.   

وی با اشاره به کاهش آمار ابتلا به بیماری کرونا تاکید کرد: خوشبختانه شاهد آن هستیم که بیماری کم شده و اکثریت شهرها به رنگ زرد و آبی در آمده اند، اما از نظر من برای اینکه پروتکل‌ها را رعایت نکنیم خیلی زود است، همانطور که مقامات بهداشتی می‌گویند برگشتن به وضعیت قرمز با یک سهل انگاری ممکن است، پس تاکید می‌کنم که همگی باز هم نکات بهداشتی را قویا رعایت کنیم.   

فلاحی پور در همین راستا ادامه داد: از مردم می‌خواهم که بیماری را همچنان جدی بگیرند، ماسک بزنند، فاصله گذاری را رعایت کنند و به هچی عنوان سفر غیر ضروری نروند، ما می‌توانیم در کنار هم و با رعایت بهداشت به استقبال نوروز بدون کرونا برویم.   

وی با اشاره به شروع واکسیناسیون کرونا خاطرنشان کرد: به شخصه اگر بخواهم واکسن کرونا بزنم تنها انتخابم واکسن ایرانی کرونا است، مطمئنم که کلی تحقیق و پژوهش پشت تولید این واکسن بوده و در مقابله با نمونه‌های خارجی بسیار بهتر است، مطمئن باشید که تزریق یک واکسن الکی نیست و قبل از شروع واکسیناسیون بارها آزمایشات انجام شده است، پس من هم مثل همه مردم به واکسن داخلی اعتماد می‌کنم، زیرا باید از محصولات داخلی حمایت کنیم و این واکسن امیدبخش برای پزشکان داخلی است.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.