سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

در دفتر مدیر شبکه صورت گرفت؛

معرفی مدیر جدید مالی و اداری شبکه نسیم

شبکه نسیم*

سینماپرس: رضا سعیدی به عنوان مدیر جدید مالی و اداری شبکه نسیم معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم تکریم علیرضا صباغ مدیر سابق و معارفه رضا سعیدی مدیر جدید مالی و اداری شبکه نسیم، سه شنبه ۳۰ دی با حضور سیدحسین شاکر طاهری ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان صدا و سیما، مصطفی محسنی معاون ذی حساب و امور مالی رسانه ملی، سید محمود اسلامی مدیرکل‌ مالی و اداری معاونت سیما، محمد احسانی مدیر و علی اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نسیم در دفتر مدیر این شبکه برگزار شد.

ذیحساب کل رسانه ملی با قدردانی از زحمات علیرضا صباغ در دوران تصدی مدیریت امورمالی و اداری شبکه نسیم، وی را فردی تلاشگر با پشتکاری ستودنی معرفی کرده و اظهار امیدواری کرد که از تجارب وی در مدیریت مالی شبکه یک نیز استفاده شود.

شاکرطاهری افزود: سعیدی نیز از نیروهای باتجربه سازمان است، او پیش‌ از این در مرکز پویانمایی صبا حضور مؤثری داشت و امید است که در شبکه نسیم هم موفق عمل کند.

احسانی، مدیر شبکه نسیم نیز در سخنانی با اشاره به حضور علیرضا صباغ از بدو تاسیس مجموعه شبکه های نسیم، نمایش و تماشا ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

مدیر شبکه نسیم با خیر مقدم به رضا سعیدی عنوان کرد: همکاران این شبکه با کمترین امکانات، مشغول انجام وظیفه بوده و به سمت اهداف تعیین شده در حال حرکت هستند که امیدواریم با حضور و پشتکار رضا سعیدی امور مالی شبکه های نسیم، نمایش و تماشا بهتر از گذشته ادامه پیدا کند.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از علیرضا صباغ تقدیر به عمل آمد و با اعطای حکمی رضا سعیدی به عنوان مدیر مالی و اداری شبکه نسیم منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.