شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

ابوالفضل پورعرب:

من از دهه ۷۰ وارد سینما شدم، ولی یک عکس از من در «موزه سینما» نیست!

ابوالفضل پورعرب در مراسم تشییع پیکر مرحوم «سیروس گرجستانی»

سینماپرس: شب گذشته، ابوالفضل پورعرب مهمان برنامه سینمایی «هفت» شد و از بازیگری و استارهای سینمایی گفت.

به گزارش سینماپرس، شب گذشته ابوالفضل پورعرب بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون و سوپراستار دهه ۷۰ سینمای ایران، با حضور در برنامه سینمایی «هفت» درباره سوپراستار و جایگاه آن گفت: به نظرم سوپراستار و هالیوود شوخی است. واژه‌ سلبریتی مضحک است و برای کسانی استفاده می شود که درست نیست. من سی سال شمال رفتم اما شنا نکردم که مبادا در حال شنا کردن کسی از من عکس بگیرد. الان خیلی چیزها به خیلی چیزها نمی خورد. جایی رد می شدم دیدم نوشتند پورعرب دستگیر شد و با دستبند عکس گذاشته بودند که برای یک فیلم بود. به همین راحتی با یک تیتر آبروی هنرمند می رود.

وی درباره ظهور بازیگران و استارهای جدید در سینما اظهار کرد: وقتی کسی در ۲۵ سالگی استار می شود باید معلم داشته باشد تا به بیراهه نرود. من وقتی با شهاب حسینی کار می‌کردم لذت می‌بردم از بازیگری. نوید محمدزاده وقتی بازی می‌کند، در واقع فکر می کند و بازی می‌کند و می توان به او گفت بارک الله. اما کاش از این سرمایه‌ها مراقبت کنیم. من این دو را سرمایه سینمای کشور می دانم، ولی کاش بقیه هم قدر این افراد را بدانند. برخی از بازیگران و استارها برای فروش فقط استفاده می‌شوند. من از دهه ۷۰ وارد سینما شدم، ولی یک عکس از من در موزه سینما نیست! من تا کی باید سوار موتور شوم و بروم خواستگاری؛ به هر حال باید نسل جدید وارد شوند.

او درباره دستمزد بالای بازیگران هم گفت: کسی که دستمزد بالا می گیرد مثل من قربانی می شود؛ قاعدتاً من از خوب زندگی کردن بچه‌ها خوشحال می شوم اما یکسری شایعه‌ها باعث افزایش دستمزدها می شود. کاش این بالا رفتن دستمزدها باعث ساختن زندگی بازیگرها شود. بودجه‌ فیلم‌ها از قبل تقسیم شده است؛ این سخت است نه دستمزد بازیگرها.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.