شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

با حکم «حمید شاه آبادی»؛

«مجتبی ایزدی» سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما شد

مجتبی ایزدی

سینماپرس: مجتبی ایزدی به سمت «سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی معاون سیما در حکمی مجتبی ایزدی را به سمت «سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به مجتبی ایزدی آمده است:

«ماموریت آن مجموعه عبارت از پژوهش بنیادی، کاربردی و برنامه ای تلویزیونی، سیاست گذاری و برنامه ریزی محتوایی، نظارت، ارزیابی و ارزشیابی برنامه ها، شبکه ها و مراکز تولیدی است.

طراحی و تدوین «منظومه گفتمانی مدیریت پیام سیما»، تدوین سیاست های محتوایی برنامه های سیما، فرایند بررسی و تطبیق طرح برنامه های تلویزیونی با برنامه مصوب و صدور مجوز تولید، ارزیابی مستمر و منظم برنامه های سیما، ارزشیابی عملکرد شبکه ها و بازتولید گزارش های مراجع نظارتی درون و برون سازمانی و ارائه نتایج به همراه راهکارهای لازم به معاونت و شبکه ها و مراکز مربوطه، نظارت و ارزیابی برنامه های زنده شبکه ها از اهم وظایف «مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» عنوان شده است.

معاون سیما همچنین در این حکم از خدمات ارزشمند سیدجواد مرادی در طول مدت زمان تصدی آن مرکز تشکر و قدردانی کرده است.

مجتبی ایزدی دانش آموخته مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی و هم اکنون مدیر شبکه رادیویی قرآن است. وی همچنین سابقه مدیرکلی ارزیابی و عملکرد و ساختار و تشکیلات سازمان صداوسیما، قائم مقامی شبکه قرآن سیما و دبیری شورای قرآن و معارف معاونت صدا را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.