یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

انتقاد سینماگران از برگزاری فیزیکی جشنواره فجر در بحران کرونا/۸

طهماسبی: امیدوارم خود مردم تدبیر داشته باشند و حاضر به حضور در جشنواره نشوند/ وضعیت سفید شده و ما بی خبریم؟!

مائده طهماسبی در پانزدهمین جشن حافظ

سینماپرس: مائده طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون با انتقاد شدید از برگزاری فیزیکی جشنواره فیلم فجر در بحران کرونا گفت: بی تردید در زمانی که مسئولان مرتب هشدار می دهند پیک چهارم کرونا در راه است برگزاری تجمعات امر بسیار اشتباهی است، بنده امیدوارم خود مردم تدبیر داشته باشند و حاضر به حضور در جشنواره نشوند!

بازیگر فیلم های سینمایی «ماهی ها عاشق می شوند» و «هیس دخترها فریاد نمی زنند» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: آیا وضعیت سفید شده و ما بی خبریم!؟ احتمالاً وضعیت کرونا سفید شده که مسئولان سینمایی دست به برگزاری فیزیکی جشنواره زده اند!

وی ادامه داد: در حال حاضر که سینماها بازگشایی شده شاهد استقبال خوبی از سوی مردم نیستیم و نمی دانم در جشنواره فجر چه اتفاقی رخ می دهد، فقط آرزو دارم هر اتفاقی رخ می دهد موجبات گسترش ابعاد ویروس کرونا در کشور نشود.

این سینماگر خاطرنشان کرد: این روزها اوضاع زندگی هنرمندان سینما و تئاتر بسیار ناراحت کننده است؛ مدیران فرهنگی و هنری کمترین تدبیر و درایتی برای رفع بحران از زندگی هنرمندان ندارند و همین باعث شد تا بچه های تئاتر اصرار به بازگشایی سالن های نمایش داشته باشند. بی تردید هنرمندان تئاتر می دانند این کار بازی با جان شان است اما چون حمایت مادی نمی شوند مجبور هستند تن به ریسک داده و کار کنند.

طهماسبی در پایان این گفتگو افزود: شایسته بود مسئولان فرهنگی و سینمایی به جای برگزاری جشن و جشنواره ها در این اوضاع کرونایی بودجه های دولتی را صرف زندگی هنرمندان می کردند اما افسوس وقتی که نوبت به هنرمندان می شود مسئولان فریاد بودجه نداریم سر می دهند و کسی به داد هنرمندان نمی رسد!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.