شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱

تدوین "چهارگاه" بطور همزمان آغاز شد

تله فیلم شیدا

حامد رضی تدوین همزمان فیلم "چهارگاه" را آغاز کرد.

مهدی تربتی فرد تهیه کننده فیلم تلویزیونی "چهارگاه" به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران با اعلام این خبر گفت: پیش بینی ما پخش این فیلم در ایام محرم بود ولی با توجه به اینکه هنوز شبکه پخش کننده کار مشخص نشده است، این امر به تعویق افتاد. تلاش ما بر این است که " چهارگاه" تا پایان امسال به روی آنتن رود.

وی افزود: موسیقی کار نیز توسط محمد مهدی گورنگی ساخته می شود.

این فیلم تلویزیونی به کارگردانی مجید تربتی فرد که به تازگی تصویربرداری آن در شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس کلید خورده است در چهار اپیزود ساخته می‌شود.

در اپیزود اول این فیلم که مربوط به سکانس‌های جنگی است بازیگرانی چون امیر حسین مدرس، حسین رجایی دوست، فرامرزواحد، رائد تمیمی، محسن غلامی، مسعود زارع و حسین سلیمانی جلوی دوربین رفتند.

در این فیلم امیر حسین مدرس بازیگر ثابت است و دیگر بازیگران درسه اپیزود بعدی این کارتغییر خواهند کرد. رحیم نوروزی، کیوان محمود نژاد، محمد پورستار و اسماعیل خلج و رائد تمیمی بازیگرانی هستند که در سه اپیزود دیگر به زودی جلوی دوربین می‌روند.داستان فیلم نیز سرگذشت چهار رزمنده را روایت می‌کند که به شهادت می‌رسند، از شهادت آنها سالها می‌گذرد و داستان در خانواده شهدا پیگیری می‌شود.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده: حسین رجایی دوست، مدیر تولید:حسین باقریان، مدیر تصویر برداری: مجید گل سفیدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: نازنین کشاورز، صدابردار: هادی افشار، طراح گریم: شهرام خلج.

انتهای پیام/اط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.