سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

فریبکاری به سبک مدیران سینمایی دولت بنفش/۸

آقایی: هر فیلمسازی دوست دارد اثرش در معرض نقد قرار بگیرد

حجت الاسلام والمسلیمن امید آقایی

سینماپرس: حجت الاسلام والمسلمین امید آقایی که در مقام کارگردان با فیلم سینمایی «ورود و خروج ممنوع» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد اما اثرش نمایش داده نمی شود گفت: جشنواره فیلم فجر فرصتی برای شناختن نقاط قوت و ضعف فیلم ها است، فرصتی برای آموختن بیشتر است، فرصتی برای دیده شدن و یادگیری است و هر فیلمسازی دوست دارد اثرش در معرض نقد قرار بگیرد و امیدواریم دست اندرکاران جشنواره تدبیری برای نمایش تمامی فیلم های حاضر در جشنواره برای اهالی رسانه و منتقدان داشته باشند.

این روحانی فیلمساز در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بی تردید بنده هم مانند سایر فیلمسازان دوست دارم فیلمم توسط کسانی که کارشناس و صاحب نظر سینما هستند به خوبی دیده شده و مورد نقد و بررسی قرار بگیرد و از این رو بسیار خرسند می شوم اگر مسئولان برگزارکننده سی و نهمین جشنواره فیلم فجر این امکان را به وجود بیاورند.

وی ادامه داد: البته بنده معتقدم فیلم «ورود و خروج ممنوع» فیلمی برای گیشه است و المان های جذاب برای حضور در جشنواره ها را ندارد و از این رو نظرات مردمی نیز در کنار نظرات منتقدان و کارشناسان سینما برایم بسیار حائز اهمیت است.

آقایی خاطرنشان کرد: حضور در جشنواره فیلم فجر شوق و ذوق خاص خود را دارد و هر فیلمسازی مایل است در این رویداد حضور داشته باشد تا بتواند برای تولید آثار بعدی اش گام های جدی تر و بهتری بردارد.

وی در پایان این گفتگو متذکر شد: فیلمسازی کار بسیار سختی است، کارگردانی که سال‌ها در سینما کار کرده همیشه برای پروژه بعدی خود دچار چالش های متعدد و جدی است و من امیدوارم حداقل زحمات دست اندرکاران فیلم های حاضر در این رویداد سینمایی با یک سانس نمایش برای اهالی رسانه و منتقدان جبران شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.