یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳

در نشست خبری «بی همه چیز» عنوان شد؛

قرایی: ۱۰ سال تصمیم به ساخت این فیلم داشتم/ کوثری: از مامان یاد گرفتم به جایزه فکر نکنم!

نشست خبری فیلم سینمایی «بی همه چیز»

سینماپرس: نشست خبری فیلم سینمایی «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی با اجرای حمیدرضا مدقق در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس محسن قرایی در خصوص اقتباس اثرش از نمایشنامه «ملاقات با بانوی سالخورده» گفت: ۱۰ سال تصمیم به ساخت این فیلم داشتم اما به دلیل پروداکشن سنگین و سخت بودن کار امکانش فراهم نشد.

پرستویی نیز در خصوص شخصیت امیر در این فیلم گفت: من تا کاری را دوست نداشته باشم در آن حضور پیدا نمی کنم. وقتی سناریو را خواندم جزو شرح وظایفم دانستم که در این اثر حضور داشته باشم.

کوثری نیز خاطرنشان کرد: این فیلمی بود که دوست داشتم و معتقدم این تجربه ای است که شاید برای هر بازیگر فقط یک بار پیش بیاید. من  از مامان یاد گرفتم به جایزه فکر نکنم؛ دو بار جایزه گرفتن جزو بهترین لحظات زندگی ام بوده؛ اینکه چنین نقشی به من پیشنهاد شده خودش جایزه است.  

قرایی در ادامه جلسه گفت: من اساسا خودم را کارگردان می دانم و اصرار ندارم حتما فیلمنامه هایم را خودم بنویسم. من اعتقاد دارم هر فیلم تجربه متفاوتی است و برایم جذاب است در ژانرهای مختلف کار کنم. اعتقادم این است در فضای مختلف باید کار کرد.  

وی ادامه داد: من چیزی را که در اطرافم می بینم و از آن تأثیر می گیرم را به تصویر می کشم. من به هر نظر و سلیقه ای راجع به فیلم احترام می گذارم و این فیلم بیانگر نظرات من هست.

پرستویی سپس با بیا اینکه از یکایک هنرورها تشکر می کنم اظهار داشت: به خصوص هنرورهایی که ۴ ماه تمام در این فیلم پوست انداختند. من بارها فکر کردم همه این ها آموزش دیدند. این ها در لحظات احساسی به من کمک کردند. من احساسم را از آدم های مقابلم گرفتم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.